Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

wasalandia foton

Av erica - 19 juli 2012 23:35

 


 

nöjd tös... eller vad??   


 

första gången liten åker i denna, sist åkte han inte! han gillade den massor!!


 

där åker mia & bumbisen   


 

tihi!!

väskan ÄR SKITVIKTIG!!   


 

tuggar naglar!! arma tös   


 

skit nöjd kille   


 


 

Benjamin bajjar åt mia & belle som åker i "jaffa hjule" 

parisehjulet...

  


 


 


 


 

  


 

lilla pirat skeppet


 

jäääätterooooligt tycker benjamin   


 

otålig liten   


 

belle är dock inte lika förtjust   


 


 

också första gången liten åkte i denna... SÅÅÅ ROLIGT tyckte han!!


 

även mamma fick åka karusellen...

ugh... jag gillar INTE saker som rör på sej   


 


 


 


 


 

  


 

SÖTÖRAT!!!

  


 

    


 

Benjamin väntar på "mini piraten" igen   


 


och så var det SPÖKHUSET...


 

haha


 


 


voi voi   


och över till nåt helt annat... dagens produkt


 - DUPLO Stort tågset 5609 hos Mylovebasket

detta skulle jag vilja köpa åt Benjamin också...





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards