Alla inlägg under februari 2012

Av erica - 21 februari 2012 00:28

kolla in dessa kuddar!! WOW! typ 40 euro/st!!


   

och lite molningt...








jag gillar ju VITT, men tycker barnen kan ju få ha lite färg & skojj i sitt rum 

FAST vita barn rum e ju såååå stilrena!!

Av erica - 20 februari 2012 23:47

är lite inne på inredning till barnrummen nu igen... men får ju det ALDRIG snyggt innan man har ett annat golv!

men endå, är inne på det där med stjärnor nu igen, som jag också var för över 1 år senn!


 

skulle jag hitta dessa i FINLAND skulle jag kunna beställa dom, men att beställa från sverige är ju små vansinnigt... när inte pengar växer på träd endå  

men såååå fina!!!


 

dessa skulle jag också vilja ha åt barnen!!! men med VIT fot... störde mej lite på den foten...ärligt...


                                        

dessa var också super söta!!!


STJÄRNOR!!! ME LIKE!!!


   



RULLGARDINER skulle jag vilja ha! men då finns ju dom med dessa moln... och inte med stjärnor...

molnen e minst lika fina, ja... kanske iaf  

ååååå finns ju så mkt sött!!!



attans va fin matta!!! tänk er en ljusblå också  

men ALLT kan ju inte va "stjärnigt" ...       eller?? 


 

små söta lampor!! med HÅL i också   och jag som är svag för hål i lampor, blir ju bara mysigare då!! 


attans söta saker!!!    


 


sängkläder i samma moln  

behöver jag säga att dom är dyra som fan!!!



TAPETER!!!  


finns också vanliga gardiner... av samma istället för rullgardiner!


kanske man borde dekorera barnens rum med moln istället för stjärnor... bara en tanke       

Av erica - 20 februari 2012 07:27

lite små sur var hon alltid, idag... troligen en som inte gillar måndagar så värst   jo, säkert är måndagar okej, men inte tidiga mornar tror jag... hihi


 

ser ju lite små sur ut  


lilla dagis tjejen  


som blev inskriven i förskolan förra veckan... stora kvinnan!!      

Av erica - 20 februari 2012 05:53

vad säger man om måndagar...






haha, well inte är ju måndagar sååå dåliga... NOG när man jobbar (ABSOLUT!) men om man endå bara är hemma om dagarna, har man ju endå inte sååå stor skillnad...

förutom att det ju faktiskt är tidigare mornar...    

Av erica - 20 februari 2012 01:29

en helt underbar film, men också en riktig snyftare.. 


         


 
Av erica - 19 februari 2012 23:24

den blev ju såå fin   


 

Av erica - 18 februari 2012 01:14

små gullig film...


       

Av erica - 18 februari 2012 00:02

har ju nämt tidigare att jag är en serie nörd, och det är jag verkligen... dessa serier kollar jag just nu   


   



   



   



 



ja, inte direkt lite serier man har fastnat för och kollar troget  

men vadååå? vad är nu 11 stycken   hahahahah


          





        



     

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards