Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

sött till barnrummen

Av erica - 20 februari 2012 23:47

är lite inne på inredning till barnrummen nu igen... men får ju det ALDRIG snyggt innan man har ett annat golv!

men endå, är inne på det där med stjärnor nu igen, som jag också var för över 1 år senn!


 

skulle jag hitta dessa i FINLAND skulle jag kunna beställa dom, men att beställa från sverige är ju små vansinnigt... när inte pengar växer på träd endå  

men såååå fina!!!


 

dessa skulle jag också vilja ha åt barnen!!! men med VIT fot... störde mej lite på den foten...ärligt...


                                        

dessa var också super söta!!!


STJÄRNOR!!! ME LIKE!!!


   



RULLGARDINER skulle jag vilja ha! men då finns ju dom med dessa moln... och inte med stjärnor...

molnen e minst lika fina, ja... kanske iaf  

ååååå finns ju så mkt sött!!!



attans va fin matta!!! tänk er en ljusblå också  

men ALLT kan ju inte va "stjärnigt" ...       eller?? 


 

små söta lampor!! med HÅL i också   och jag som är svag för hål i lampor, blir ju bara mysigare då!! 


attans söta saker!!!    


 


sängkläder i samma moln  

behöver jag säga att dom är dyra som fan!!!



TAPETER!!!  


finns också vanliga gardiner... av samma istället för rullgardiner!


kanske man borde dekorera barnens rum med moln istället för stjärnor... bara en tanke       

 
 
Ingen bild

Maria S

21 februari 2012 07:20

De där stjärnlådorna går att beställa via villa31 i Malax eller Bambini i stan, har en bekant nämligen som köpte likadana fast svarta från villa31 men de fanns inte i lager utan skulle beställas:-) De passar ju perfekt i ikeas expedithyllor:-)

erica

21 februari 2012 14:48

jo ha no kolla villa31, men int vet ja nu om ja ork böri beställ dem...kan bli dyrt ;)

 
Ingen bild

Maria S

21 februari 2012 17:16

Jo, det kan hända... minns int om hon sa nå va di sku ha för att beställa dem.

erica

21 februari 2012 23:59

tror int de kostar nånting att ta hem, iaf har hon inte sagt det till mej...men är rädd att får jag beställa så finns det inget stop på mej ;) då hittar jag bara mer & mer nytt att ha henne att beställa in ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards