Alla inlägg under februari 2012

Bug

Av erica - 25 februari 2012 00:24

OMG!!!! WTF??? 


)   

Av erica - 24 februari 2012 10:34

igår kväll hade jag ett me&i party här... har aldrig ens varit på ett sådant förut, har blivit bjuden nån gång, men aldrig åkt... fina kläder var det absolut, men kommer nog inte att ha ett sånt party igen tror jag... åker hellre nästa gång nån har!   

var bullrigt x 1000 här igår också, 5 barn och värre än ett dagis  

UNDERBARA UNGAR!  

barn SKA ju faktiskt få leka & ha mkt ljud! hihi


köpte iaf denna t-shirt åt båda barnen, Isabelle ville själv ha den fast den är "pojkfärgad"  




superfin!!!


och mommo köpte en tunika åt tösen till hennes födelsedag!


  

söt söt!  

Av erica - 23 februari 2012 13:28

vem är Benjamin rädd för? jo, MÅRRAN!!!



men vilken 2 åring är inte det... skulle man ju iaf tro!     

Av erica - 23 februari 2012 12:12

kollade lite på netanttila här en dag, nu när dom har "pimeät hinnat" och hittade en sånn mysig liten sak   


hade jag visat denna åt tösen hade hon vart såld på den direkt!!   


råttfällan skulle vara såååå mycket roligare om man hade denna variant  


och när jag nu sådär allmänt har värsta STJÄRN febern, så hittade jag en super söt stjärn mössa...


sötis mössa!!


men måste säga jag har varit duktig på att inte shoppa så mkt på sistone!! lite små stolt över mej själv är jag nog! =fniss=   


men ÄR verkligen sugen på att shoppa nåt från ellos för 50% också... och för 40% ...  



Av erica - 22 februari 2012 23:37

ja detta var verkligen...en overklig film... små löjlig, men endå spännande!


  )    

Av erica - 22 februari 2012 00:25

jättebra film!!


                

Av erica - 21 februari 2012 23:59

kanske vore en ny telefon att ha? haha NEJ tack   



bara för bra denna!! jag HAR snuskig fantasi!! haha   

Av erica - 21 februari 2012 14:49

fick 50% på jotex, så nu jävlar blev den beställd... FAST den är grå/svart, men det skiter jag i... har endå nåt nytt i inredningsväg som är grått, så kan ju köra med lite grått i hemmet också  

just nu så är det mycket grönt, turkost, rosa, blått..orange... ja alla dess färger leksakerna har som ligger utspridda här   okej, det är ju inte inredning meeen....     


denna!!


 

bara en massa stjärnor      

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards