Alla inlägg den 14 februari 2012

Av erica - 14 februari 2012 16:29

GLAD ALLA  - S DAG!! 


 

Av erica - 14 februari 2012 01:34

en bra film!! tösen kan det här med att dra bra filmer   vissa dar iaf    

väldigt sorglig film också..


 

        

Av erica - 14 februari 2012 01:28

trodde ju först det här var ett skämt  

skön stil lasseman säger jag bara! hihi  


  

Av erica - 14 februari 2012 00:50

idag var första dagen på 3 VECKOR som tösisen var till dagis!! jisses så länge hon vart hemma och varit krasslig... men eftersom jag endå bara är hemma hade vi ju nog henne hemma "lite extra" så hon skulle få vila ordentligt!

men hon var nog lycklig att få åka till dagis imorse!!  


och kl. 18-19 var det fotbolls träning! fösta gången!  

Isabelle var JÄTTEBLYG, men det går nog bättre nästa gång! hon ser jättemycket fram emot det!

efter fotbollen skulle vi åka till prisma och kolla in lite fotbolls grejjer, men hittade bara ett par fotbollsstrumpor... får nog söka oss till nån sport affär nån dag!




dessa ville hon ha, så då blev det dom!

ska söka svarta shorts nån dag också (MÅSTE va shorts!! hehe) och skor... och en helt egen fotboll!



TROR det var denna vi hittade på prisma, men den var ju äckligt dyr, så ska kolla om jag hittar nån lite billigare, annars är det bara att bita i det sura äpplet och köpa den...antar jag...


och så bara måste jag ju lägga in en bild på missarna  

lite suddigt, är taget med mobilen...   

    

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards