Alla inlägg den 8 februari 2012

Av erica - 8 februari 2012 19:18

som moffa (pappa) säger...vet int varifrån det har kommit... 


knåppan     

Av erica - 8 februari 2012 01:27

har börjat med en ny grej här...har massor av filmer att kolla, och har alltid lika svårt att välja vilken så jag skrev ner alla filmer jag har att kolla på små lappar, satt dom i en burk & lät tösen dra en  

och denna blev det ikväll Arthur! (ja, tjejen drog den tidigare ikväll)


först när jag började kolla filmen tänkte jag "OMG" men den blev bättre... men inte jätte bra endå... rätt glad den tog slut   på ett sätt förstår jag varför syrran somnade när hon kollade denna     


  )    

H&M

Av erica - 8 februari 2012 00:54

fick ju en "barn katalog" idag och hittade vår jackor jag gillade, vill ju även syskon matcha, i den mån det går  

vilket jag kunde med dessa eftersom jag hittade i bådas färg! och billiga var dom också!  


 

super söta!!


kunde ju inte bara beställa det så blev en billig klänning åt tösen (4,95)


så SÖT!!


och strumpor åt dem båda, såna behövs ju alltid...


 

eg behöver inte Benjamin några strumpor, han HATAR strumpor, men bra att ha alltid då man åker bort iaf... hemma har han ALDRIG på sej, han VÄGRAR!  

men som sagt behövs ju emellanåt, och fina var dom ju  

mitt i allt kanske dom skulle hållas på BARA för att det är BILAR         

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards