Alla inlägg under februari 2012

Av erica - 6 februari 2012 02:14

toppen film, spännande!!


 

      

Av erica - 5 februari 2012 02:35

kollade just första avsnittet av den nya serien "alcatraz" och självklart verkade ju den bra... så kommer ju självklart måsta fortsätta kolla, så jag säkert har 100 olika serier att kolla , serie nörd som jag är  

fan va patetiskt    


 

Av erica - 4 februari 2012 01:49

bra film!


       

Av erica - 3 februari 2012 18:32

tösen har satt in en beställning på en rosa mini läppäri till hennes födelsedag  




   



supersöt men jävligt dyr!!

    

Av erica - 2 februari 2012 05:20

jahapp, då skriver jag en till morgon...väldigt ovanligt... barnen sover super gott ännu, men inte jag, mår dåligt...mår feber dåligt! hade lite feber också...så TYPISKT!

blev inget hvc igår, men idag ska vi försöka åka iväg... dom trodde nog på hvc att eftersom tösen vart till läkare i lördags och läkaren lyssnat på lungorna, borde hon ju iaf inte ha lunginflammation... men dom ville endå vi skulle komma in på ett blodprov, men troligen VIRUS! som vi verkar få på oss hela tiden här i huset... JÄVLA VIRUS!! men tur nog var min spottkörtelinflammation nåt som gick om med antibiotika ..hade ju varit hemskt annars!!

men sej mej, HUR ska man vilja åka iväg i -25 grader?? när vi hela högen är krassliga... nej fy fan!!!

har inte heller bestämt mej om vi åker dit till 8, eller om vi åker senare på dagen... kanske varmare på dagen, men skulle va skönt att ha det över...vi får se!


såhär kollar vi mumintrollen här i huset  

tydligen  


om man skulle försöka sova en liten stund till...


        

Av erica - 1 februari 2012 04:42

länge senn jag bloggat nån morgon... börjar väl snart va ett år senn eller nåt... minns det var nångång just då tösen började dagis, och det är snart 1 år senn! jisses tänk vad tiden flyger iväg...


nu sitter jag å väntar att kl ska bli 8.00 (2 timmar & 15 min kvar) så får jag ringa hvc och få en tid åt tösen, som fortfarande har feber efter 9 dar!! inte hög feber men endå...

borde iaf ta crp... och kolla örona..igen...

tror dom får kolla lillebrors öron på samma gång också, lika bra! 


härliga -20 grader har vi ute också denna morgon...och katterna vill ut med våld, haha , ja öppnar jag dörren åt dom, svänger dom nog  

verkliga PRINSAR lixom   dom blir ju kalla om fossingarna ute!! hihi  

Av erica - 1 februari 2012 02:23

var väl rätt spännande så, men kanske lite väl "splattig" för min smak...


       

Av erica - 1 februari 2012 00:09

ja vad säger man om denna...sjuka jävlar i denna film typ!!


  )    

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards