Alla inlägg den 13 februari 2012

Av erica - 13 februari 2012 02:56

trodde denna filmen skulle va rätt så dålig...hade iaf inga höga förväntningar, MEN den var bättre än jag trodde! helt bra & spännande enda till slutet, då den lixom ballade ur...

men bortsett från det, var det en bra film! 


       

Av erica - 13 februari 2012 02:17

kan inte sova... känner mej orolig, tösen har gnällt om huvudvärk nu från & till några dar... så känner att det bästa är nu att ringa hvc kl 8!!  varför ska man hela tiden behöva vara orolig för nånting????

hate this shit!!

kan ju vara huvudvärken hör till viruset hon har/hade... man borde kanske ta crp igen, ifall om hon fortfarande har virus i kroppen och huvudvärken skulle komma av det...

nåja, blir kanske klokare när jag pratat med hvc....



hehe... igår var jag PIGGELIN och värsta ENERGISK, ja men då passar lill killen på att va jättetrött  

men dom dagarna jag e trött, då e han såklart duracell kaninen själv 


vi fixade data hörna åt tösen igår, gissa nån som blev LYCKLIG  

lite vampyr pimpat är det!! hon tycker om vampyrer & spöken och sånt!! hehe

   lite dagens bilder då...   

tösen hade väääldigt lång lugg där, men den blev klippt senare, så nu e den normal igen  

gullegubben busig  

han verkligen älskar denna koppen (eller vad man nu kallar det) får han tag på den, kan han leka en heeel dag med den, och allra helst på huvudet ska den va  

golla barnen                 

    

  


 


 


hittade nånting på findit idag, som jag tyckte var rätt coolt...funderar att köpa det, men vet inte ännu!


   


skulle va fint att ha i barnens rum! har ju ingen annan sånn där "födelse tavla" eller vad man ska kalla det, jag hade en iaf då jag var liten... men var väl mer poppis att ha då!?


sött iaf! passade FINT med vita ramar också!          

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards