Alla inlägg under januari 2012

Av erica - 11 januari 2012 02:20

var väl ok film... kan va jag eg var för trött för att kolla en film... kan va den hade varit bättre om man inte hade varit tröttis...


     

Av erica - 11 januari 2012 01:30

bara älskar denna!   


Av erica - 11 januari 2012 01:25

mums! bara ÄLSKAR hans skiva!!! lyssnar sönder den på spotify! 

(TUR MAN ÄR PREMIUM)


 

Av erica - 10 januari 2012 03:24

han har nåt bus för sej för han vägrar sova... han är alltså nog i sin säng, men sover inte! ibland förstår jag mej INTE hur en liten knåpp på 2 år kan sova så lite!??

jag kan heller inte sova när inte han gör det... bara går inte... det ser nog han till  

nåja, är ju inte varje natt så  




 

KOLLA!!! VI HAR BLIVIT KOMPISAR!!  

det värmer sååå i mitt hjärta  


    har hittat två super gulliga tröjor på kapp ahl   gillar dom för dom ser lite retro ut!!


 

najsiga, eller ?   

     

Av erica - 9 januari 2012 03:10

bra film!


       

Av erica - 9 januari 2012 00:39

alltid (nästan) när jag åker hem åker jag via "gambä fammos" och snålas på gambä stugon som int ja köpt!! tar så illt i hjärta... men får ju bara tänk såhe - ja ha ju haft mina chanser å tog int dem! nu när de e fösent, ångrar ja mej na fans!!! sku ha sutti fint ti va karperö bo, när endå barnen ska gå dagis å skolan där! (belle går ju dagis där nu!)

å ännu till då e granne me dagis å skolan.... FAAAAAAAAAAAAAAAAAN va ja hatar mej själv!!!


mitt drömhus är alltså min fammos HEMGÅRD, den till vänster! STORT rött hus med vita knutar!

den andra stugan till höger e var fammo bodde innan hon flyttade till solf...

numera EFTIS!  

har leidon av hela skite... lätt att va efterklok  


doggsen på prommis! nåånis (kopplad) flyttade till Monå idag... snyft!   saknar gumman


hittade frassar i "gröna lådan" i "fåston" hehe

sötisar!       

Av erica - 9 januari 2012 00:21

OVANLIGT! men alla som känner mej VET ju jag e väääääldigt svag för bamse & mumin kläder... hehe...

ja och överlag lindex... och h&m kläder!


tulossa:


     

mumsiga!!!

skulle gärna ha en till body till vintern, och finns ju storlek 92 så!


     

annat sött      

Av erica - 8 januari 2012 21:44

idag är det 1 år senn jag började blogga igen! shit va detta året har gått fooooort....

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards