Alla inlägg den 4 januari 2012

Av erica - 4 januari 2012 02:04

jahapp ännu en b film... c film vilket som! får verkligen börja välja bättre filmer, men då igen ska ju alla filmer man har ses så... lika bra att börja i nån ända eller nåt  

blev bätttre mot slutet! 


 )   

Av erica - 4 januari 2012 01:16

var jag som började rita... skulle rita en BIL åt Benjamin men vi såg alla att min bil liknande mera en GRIS  

så Belle fyllde på med rästen   


så eg. Belles & mammas gris! nöff nöff


ikväll har jag & tösen vart på ännu ett ljusparty! börjar bli gammal vana detta nu  

men vårt "ljus party gäng" har så trevligt alltid! hihi

köpte också lite även denna gång... hade kommit ut en ny "smak"... "lukt" vad heter det!?  

VANILJCITRON! OJ MUUUUUUUUUUUUUUUMMMS!!! blev fast direkt! nästan kär   haha!!

och så hade dom ju rea på vissa, så köpte också granatäpple som jag ville ha sist, som jag inte köpte... nu till 50% JIPPPIII!

är ju kanske mer en jul doft, men skiter jag i, tror den funkar endå!


  


  

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards