Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

mitt drömhem

Av erica - 9 januari 2012 00:39

alltid (nästan) när jag åker hem åker jag via "gambä fammos" och snålas på gambä stugon som int ja köpt!! tar så illt i hjärta... men får ju bara tänk såhe - ja ha ju haft mina chanser å tog int dem! nu när de e fösent, ångrar ja mej na fans!!! sku ha sutti fint ti va karperö bo, när endå barnen ska gå dagis å skolan där! (belle går ju dagis där nu!)

å ännu till då e granne me dagis å skolan.... FAAAAAAAAAAAAAAAAAN va ja hatar mej själv!!!


mitt drömhus är alltså min fammos HEMGÅRD, den till vänster! STORT rött hus med vita knutar!

den andra stugan till höger e var fammo bodde innan hon flyttade till solf...

numera EFTIS!  

har leidon av hela skite... lätt att va efterklok  


doggsen på prommis! nåånis (kopplad) flyttade till Monå idag... snyft!   saknar gumman


hittade frassar i "gröna lådan" i "fåston" hehe

sötisar!       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards