Alla inlägg den 21 januari 2012

Av erica - 21 januari 2012 21:19

 
Av erica - 21 januari 2012 19:39

mammas lilla tösis har redan hunnit bli 5 år & 9 månader!!   

snart fyller hon 6 år!!! jisses... 

förskola... allt sånt, senn börjar hon skolan... nej, jag hinner verkligen inte med, går för snabbt!!

Av erica - 21 januari 2012 02:25

usch vilken sorglig film... tårarna rann...   


   )     

Av erica - 21 januari 2012 01:46

okej, är ju bara en vecka jag haft sönder min nokia telefon så fick en samsung galaxy av mamma, men kom INTE sams med den, så nu har jag en ny nokia!!!   

och gubben sa till mej att jag INTE får köpa nån dyr nokia! så denna gången satsade jag inte flera hundra som jag brukar göra... menar näst sist köpte jag en x6 som var då över 500-600 e och fällde den i golvet just strax efter... lite man hade ÅNGEST då, när den typ sprack i 1000 bitar... men endå funkade den...tills den la av! 

och typ andra dagen jag hade den så spillde gubben en ÖL över den... i misstag, givetvis, men endååå, var en riktig olycks telefon det där... senn köpte jag pappas som funkade 1/2 år... snark...

har iaf nu haft samsung 1 vecka, and that´s enough!!! 

NOKIA E BÄST!!


denna blev det! Lillebroris valde!  

och denna kostade nu "bara" 169 eller vad den nu var... betydligt billigare iaf!! gubben ska ju köpa en ny också, men han satsar ju alltid 500-600...

   

Av erica - 21 januari 2012 01:15

nytt duplo har kommit... iaf till hobbyhall så jag!   barnen var ivriga när jag visade dom!! dom älskar båda duplo! även tösen fast hon fyller 6 år i april! men duplo e väl kul fast man e 10 om det vill sej väl  

menar jag e 31 och älskar duplo!!     


   

den första är nog den jag ISÅFALL kommer att satsa på! 109 euro... (fy fan) men det är mest duplo att leka med i den också! och en massa djur! vilket dom älskar! (lill gubben älskar bilar aningen mer... men det har vi maaaaaassor av redan! och så är det ju endå EN bil med där också )


hade man varit rik hade jag köpt alla 3! så fina!!!

och nånting som kidsen verkligen LEKER med! båda två! även jag     

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards