Alla inlägg den 5 januari 2012

Av erica - 5 januari 2012 02:37

ännu en b film, men endå helt ok att kolla på faktiskt!


            )              

Av erica - 5 januari 2012 01:57

full rulle med 3 dogs! hihi men då e ju jag en sånn människa som VILL ha full rulle! man blir så trött annars, om man bara lämnar att sitta   

var till hundparken med dalmisarna ikväll, jag & tösen, det var såå busigt roligt! försökte fota med mobilen, men det blev ju inte direkt lyckat... nog syndes det ju nåt springande streck  

får åka i helgen när det är LJUST kanske man får bättre bilder... borde kanske ta med mej systemkameran också, men vet inte om jag vågar ta den till hundparken med hoppande hundar osv... måste ta mej en riktig funderare... stora problem  


innan hundparken smet jag in till posten och hämtade ut mitt & syrrans paket, var TUNGA saker åt henne och 3 små lätta åt barnen! mera mumin till deras "koka mat lekar"  


   

nu e serien komplett...nästan, finns en kavel ännu typ, men inget jag orkar köpa  

nu har caxi sess massor nytt att tugga i sej   hade aldrig på RIKTIGT trott att en 10 åring hund tuggar i sej leksaker.. men jepps, här har det blivit tuggat en hel del  

allt har varit ok, förutom när hon tog tösens ena barbie sko, då kom det maaaaaaaaaassor med tårar   ojoj


lägger endå in "streck bilden" bestämde jag mej för...




lilla tjuven  


detta fotot e sååå skojjigt... haha! när jag hade tagit det såg jag att dockan kanske inte var det finaste att ha den vägen svängd på bilden   


gamla tanten!!  


                          här e luddisen på besök hos mia och har kurat ihop sej i soffan   man måste ju verkligen passa på!


nästa vecka ryker bollarna på alla 3 frassar!!!   

så tar man sitt ansvar som djurägare & gör det enda rätta!  

inga mer kattbebisar, finns så det räcker av dom! och hur gulliga dom än är...tror jag det räcker med 3  


VÄLKOMMEN TILL DJURFARMEN     

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards