Alla inlägg under januari 2012

Av erica - 16 januari 2012 03:04

dom skorna jag kollat på åt tösen hade dom ju på REA nu, så föll dit igen & beställde...

och på samma gång köpte jag vår skor åt lill killen! och 3 t-shirts åt isabelle... dom BEHÖVS!

inga långärmade tröjor behövs nu på ett tag... men t-shirts används ju året runt så!


 

hoppas hon gillar skorna!!! jag vet att lill killen iaf kommer ÄLSKA sina!!


   

tröjorna VET jag hon kommer älska!!

Benjamin har tillräckligt med t-shirts nu, när han endå inte är på dagis heller, går det inte lika mkt kläder heller...  

Av erica - 15 januari 2012 21:43

Av erica - 15 januari 2012 04:06

beställde för några dar senn en walldecor, har bara glömt visa den här, hur attans FIN den är!!   

ska inte lägga denna på väggen, utan på den nya arkkun - duplo lådan! hoppas bara den fäster, då ytan inte är det allra allra slätaste... nåja återstår att se!


 

Av erica - 15 januari 2012 03:19

IGEN! whats wrong with me? satt här förut ikväll och bara gäspade... men när jag inte gick och sova, så gick tydligen tröttheten om och blev till PIGGHET istället...   att man aldrig lär sej...

meeeen, då igen så ÄLSKAR jag ju natten! funkar bäst då!  


här är en liten kille som INTE förstår att jag satt ett sängöverkast bara för att man ska sitta OVANPÅ det, inte under   men kan ju såklart missförstås  

gullebeeebi!  


tittelituuuuut  


har hittat mer fint på lindex... höm höm... MEN har ju inte shoppat nåt, så är ju lite framsteg iaf...eller?


 

sååå fina! älskar ju PRICKAR!!   men då är frågan... GÖR TÖSEN?  


 

sött till sommaren...?


             

Av erica - 14 januari 2012 02:24

Av erica - 14 januari 2012 02:02

ja jisses... skulle efter tösen till kl 1 till dagis, men det kunde man ju glömma... först och främst hittade vi knappt bilen på gården   och direkt man backade ut på vägen fastnade vi i snön första gången och tänkte inte slippa bort   tog en stund innan vi var på dagis, men huvudsaken vi kom oss dit helskinnade!! och helskinnade hem tillbax!!! 

ÄCKLIGT väder!! blää

inte äckligt så, älskar ju att va ute i värsta yrvädret, men att köra bil då är inte så jätteroligt...


mammas pojke  


      

mammas flicka  

som var våt INNANFÖR halaren enda åpp till knäna idag då vi kom in...   min tös hon KAN  








     


skönt att va inne efter utebus  


såg knappt ut igår kväll eller imorse, fönstren var typ igen snöade!!! så attans MYYYS!!


nepp, nu blir det american horror story för hela slanten här!! barnen sover första natten på över en vecka nu också så ska allt passa på!!! har varit TUNGT...en pipande hund och 2 små barn funkade inte riktigt så bra som jag hade hoppats... och speciellt inte med lillebror, som sover som en hund, precis som mej!   men nu finns det ingen pipande hund här... saknar... så då kan dom sova bra igen! 

         

Av erica - 13 januari 2012 02:10

saknar caxibaxipoo   hon hann ju bli en gulle vän... 

saknar också onyx, såklart! 

   


har varit en helt pissig dag... och mera pissig blev dagen när min telefon gick sönder!! så nu är man utan telefon...får nog imån bitti ta gubbens, han har ju endå arbetstelefon så... bara att byta kort så fixar det sej!

jag känner mej naken utan min telefon nu också... jag som trodde att jag bara var naken utan dator   HAHA


min lilla nannare        

Av erica - 12 januari 2012 01:48

idag var jag & Benjamin & 3 frassar efter en ivrig tös till dagis! Ivrig för att få komma med till "djurdoktorn"   

inte det allra lättaste för mej att åka iväg med 2 barn & 3 frassar...  

stressigt värre... hehe... och direkt vi kom in till djukliniken så blev ju Benjamin som en hal gnällig banan, SÅKLART!   

men kissorna blev iaf kastrerade och nu har vi det ur världen!! så mina/våra kissor går inte att skylla på när det senn kryllar av kisso bebisar igen  


Isabelle satt med Beethoven-den lurvige , hela vägen hem, han rymdes inte i buren med twinsen!


 

golla kissona!


      

gose lurv  


och nästan direkt vi kom hem somande tösen oäten och allt på sängen...


 

har inte haft hjärta att väcka henne heller, så sådär sussar lill tjejen än  


och samtidigt studerar lill gubben choklad som jag hamstrat till -50%

världens största choklad!! iaf som liten har sett  


 

han har försökt hela kvällen "mamma öppi, gooooooooooooogiiiiiiiiiiiiii" men nej, på godisdan snaskar vi  

gott gotti gott gott     

     

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards