Alla inlägg den 16 januari 2012

Av erica - 16 januari 2012 03:15

hehe   fy usch då egentligen... VISST älskar julen, men alltid när själva julafton har vart, skulle jag bara vilja städa bort ALLT! men, man måste väl tänka lite på barnen också...    

var typ runt trettondagen jag sa åt tösen "nej nu städar vi bort julgranen" ... "neeeeeeeeeeeeeeeeeeej" kom det till svar... så jag tänkte okej, jag flyttar på den, för i vardagsrummet vill jag INTE ha den mera! så less typ!!

satte den i sovrummet, så här firar vi full ju än!! haha


MEN det är ENDA jul vi har kvar... ja, förutom ute granen då  

men den stör ju inte mej... den stör bara andra   om nu nån blir störd vet jag inte men! hihi

här i sovrummet funkar granen bra som nattbelysning! och så syns den ju inte ut, vilket är POSITIVT! behöver ju inte folk tro vi är tokiga   huvudsaken vi VET att vi är det själva!! hahaha 


en dag efter dagis i veckan...            

Av erica - 16 januari 2012 03:04

dom skorna jag kollat på åt tösen hade dom ju på REA nu, så föll dit igen & beställde...

och på samma gång köpte jag vår skor åt lill killen! och 3 t-shirts åt isabelle... dom BEHÖVS!

inga långärmade tröjor behövs nu på ett tag... men t-shirts används ju året runt så!


 

hoppas hon gillar skorna!!! jag vet att lill killen iaf kommer ÄLSKA sina!!


   

tröjorna VET jag hon kommer älska!!

Benjamin har tillräckligt med t-shirts nu, när han endå inte är på dagis heller, går det inte lika mkt kläder heller...  

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards