Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

miss i nassen

Av erica - 15 januari 2012 03:19

IGEN! whats wrong with me? satt här förut ikväll och bara gäspade... men när jag inte gick och sova, så gick tydligen tröttheten om och blev till PIGGHET istället...   att man aldrig lär sej...

meeeen, då igen så ÄLSKAR jag ju natten! funkar bäst då!  


här är en liten kille som INTE förstår att jag satt ett sängöverkast bara för att man ska sitta OVANPÅ det, inte under   men kan ju såklart missförstås  

gullebeeebi!  


tittelituuuuut  


har hittat mer fint på lindex... höm höm... MEN har ju inte shoppat nåt, så är ju lite framsteg iaf...eller?


 

sååå fina! älskar ju PRICKAR!!   men då är frågan... GÖR TÖSEN?  


 

sött till sommaren...?


             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards