Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

nattsuddare

Av erica - 29 oktober 2011 02:10

sitter här mitt i natten IGEN... och lyssnar på musik (med hörlurar såklart så jag inte stör barnen) 

känner mej inte så farligt trött, lite är jag... men kunde ha vart värre...

sov nämligen, eller mera halv sov ikväll en stund... led av SÖMNBRIST... gör jag nog än, men tror ju alltid jag är så jävla pigg!  



denna skivan hör jag mest på! den e sååå bra!!!

sällan en skiva faktiskt e så bra...   


har hittat en super söt jacka på ellos jag skulle vilja ha... men den kostar "bara" 129 euro... vilket ju är rätt dyrt, så man borde vänta på 50% men vet endå inte om jag ska köpa den... borde ju gå ner mer i vikt först! har helt stannat upp just nu... men har heller inte vart ute och gått på länge... har ju vart så mkt sjuk nu igen! perkele... har hela tiden sjuk hals osv...

men snaaaart ska jag nog börja gå ut & motionera igen och ha ner 5 kg iaf!! går jag ner 5 kg e jag rätt nöjd... trivs endå rätt bra att va lite mullig   men trivs absolut inte som jag är nu!! ÅTMINSTONE 5 kg till! gärna mer!!


 

sååå jävla snygga!! älskar svart, men nästan så den bruna var finare denna gången...


en annan sak jag "kyttat" på är dessa mumin muggar! dom är ju hur fräcka som helst!!


 

Belle ÄLSKAR ju sniff!! så den skulle ju passa perfekt åt henne! Benjamin gillar bäst mumin pappan, men då var endå denna svarta med mumin trollet finare än den med både mumin mamman & pappan!

fan vad mumin saker e söta!!


kom också på en sak häromdagen... har man julfest i dagis? troligen.

så nu har jag och tösen idag kollat på nätet på julfest kläder... och hon hittade en jätte söt klänning!!


   

härlig!!!


åt Benjamin har jag funderat om en sånn här skjorta med slips skulle sitta fint  


söt!! tuff!! mysig!!  


 

har haft bild 2 här förut, men inte bild 1! nu har flick pyjamasen kommit ut också! såååå himla söta!! ifjol till jul fick dom ju motsvarnade! hade vart fina dessa också   MEN dom har nog pyjamas... Benjamin har lite mindre kanske, för han har växt ur några stycken... har ju börjat köpa allt i 104 åt honom nu (just nu har han 92) men vill ju han ska ha att VÄXA I!! hatar när allt blir smått direkt!

denna är också sååå söt! är nog för svag för bamse & mumin...  

men kan ju omöjligt köpa allt!!

  detta blir verkligen ett riktigt MIX inlägg   här har jag en "teckning" Belle har ritat på rit tavlan! 

       

        tihi  


´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´


BUZZADOR!!


av allt vakande har jag helt glömt bort att blogga om mitt nyaste buzzador paket som kommit hem... för ett tag senn nu renn!


   

men har dock delat ut åt flera , men bara glömt att buzza här  

själv har jag inte använt en enda än! man borde ju kanske testa  


´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´




   

Benjamin blev helt sluuuut ikväll efter 2 veckors vakande... så han somnade på soffan  

sötunge!!

idag fick jag också höra av mej till dagis och säga att vi inte hinner komma till 13.00 Benjamin sov som en stock!! så vi var på dagis 14.00 istället, när jag till sist fick helt enkelt väcka honom... kunde ju inte vänta hela dan!  

senn efter dagis hämtningen så åkte vi in till stan, köpte lite omega 3   både åt kidsen & vuxna! MEN ger inte omega 3 åt Benjamin för han älskar fisk & äter lax 2-3 ggr veckan! fiskpinnar går i honom... möjligen tonfisk, men sej... NO WAY typ!   sej som är sååå gott!!

men han är en LAX kille   kanske man kunde ge omega 3 iaf... men tycker han e så duktig på att äta fisk så...borde höra med bvc nu vid 2 års kontrollen! 

       

   har lekt lite med systemkameran ikväll!!! LOVE IT!!  

detta kortet tog gubben på liten i alla fall! fin bild tycker jag!  


men vad det är för vitt där undrar jag ju!? spöken  ?! wierd! ser det först NU!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards