Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av erica - 23 augusti 2013 23:36

IDAG HAR JAG FUSKAT!

ville helt enkelt göra det idag nu bara... tyckte jag endå klarat av mina "63 dagar"

men var inte gott... så kommer INTE ha svårt att avstå från "fusk"

USCH! nyttigt är allra bäst! PUNKT!


Har tänkt att nästa gång får jag fuska när jag gått ner 5 kg till... OM jag vill fuska då...   

skulle jag fuska efter 3 kg, so what... men ska iaf försöka! Är som sagt inte ens gott...

iaf inte idag!   


 

Pingla myser i en mommos flyttlåda   


 

barn, katter & flyttlådor


 

Belle Pingla mys   


 

busig   


 

  


 

  

 

snart kramar hon ihjäl katten   


 

Pingla i en annan flyttlåda   


 

Nisse   


 

Belle & Nisse mys   


Idag var jag efter tösen till skolan kl 13 som vanligt och då hade dom haft friidrottsdag och alla hade fått egen medalj! Så stolt hon var   

Min lilla gumma       


och idag åkte hon med taxi bussen hem för första gången! 

(vi körde efter, så hon skulle känna sej "bekväm")

kom nog några tårar, men det hela hade nog gått bra!


oh, och syrran har varit här idag       





Av erica - 23 augusti 2013 23:28


VIKTNEDGÅNG: 9,5 kg

KVAR ATT GÅ NER: 9,9 kg

 

har bara gått ner 300 gram denna veckan, men det är ju iaf NERÅT!

och nu har jag typ gått ner så mycket som jag har kvar att gå ner! Finally hälften typ   

Av erica - 23 augusti 2013 23:09


 

från Carly / Skottland


 


 


 


 


 

swap från Danielle / Vancouver







Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards