Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av erica - 19 augusti 2013 23:06

Idag var jag och hämtade ut min loppis vinst... hade sålt för 170,05 €

var helt nöjd, visserligen hade det ju gärna fått vara dubbelt upp men   

fick iaf bort massor med smått "kraffs"


 

Tattes nya matställe!

Förut har han ju ätit i "fåston" men snart är det vinter & kallt och han börjar va mera inne, så för att INTE behöva ha nån katt wc inne, så får han sin plats i hjälpköket/tvättstugan istället!

Då slipper han ju ut genom hundluckan, när han behöver ut...

har ju också fixat vikdörr, så får ha djurena mer avskillt senn, ifall Benjamin börjar känna av sin allergi igen...

vi vill ju iaf försöka se om det går!!


 

Tatte katt   


 

detta fotot hittade jag nu i helgen när jag städat   

jag och syrran när vi var små   

Jag fyller 4 år på denna bilden   



Av erica - 19 augusti 2013 21:36


 

från Cindi / Hawaii



Av erica - 19 augusti 2013 21:21

  


Av erica - 19 augusti 2013 21:19

      


Av erica - 19 augusti 2013 21:15

sagt det förut, säger det igen! HUR JÄVLA SNYGG KAN EN MÄNNISKA VARA???


Av erica - 19 augusti 2013 00:52


 


Av erica - 19 augusti 2013 00:17

Idag var jag och plockade bort det som inte hade gått på loppis... var nog mera på bordet än jag hade hoppats, MEN jag satte en överfull påse i skänka lådan & sånt som jag ska försöka sälja igen åkte till mammas källare   

och några få saker kom hem igen...


Ska bli SPÄNNANDE att se vad man sålt för denna gången! Sist när jag sålde med syrran, hade jag sålt för ca. 80 om jag inte minns fel.. inte mer iaf!

MEN då förde jag inte dit mkt saker heller... så var ju typ NÖJD med 80   


 

Belle klättermus...   


 

Liten somnade när vi var på prommisen   


 

Tösen gillar att fota grannarnas djur   


 

HUR söta får man bli eg??


 

  


 

only me 


 

denna väggtext skulle jag vilja ha med våld... men... har inget ställe att ha den på!

pluttar...   



Ovido - Quiz & Flashcards