Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av erica - 4 augusti 2013 01:56

Nu är det 20 dagar kvar till villaavslutningen! Wohooo

MEN vet som sagt inte om jag kommer äta nåt gott då heller... klarar ju mej så bra utan nu!

MEEEN endå är ju alla värda att få äta nåt gott nu & då såklart... får se hur jag känner då! Midsommaren åt jag ju nami nami iaf...

Var sist jag åt nåt gott alltså! (vaddå, äter ofta gott, typ vindruvor och sånt, men nu snackar jag godis, chips, kex, bulla...glass...)


Idag har jag bara varit och handlat & sedan bara suttit i soffan och skrivit 12!!!! brev HA HA

Har bara skrivit på datorn denna gången, så då går det UNDAN! Har enda sedan jag hade maskinskrivning i skolan varit jättesnabb med att skriva... minns läraren tyckte jag var sååå snabb, men jag är ju faktiskt det också så   

så har faktiskt blivit 12 rätt så långa brev... skumt nog vad mycket mer man har att babbla om när man skriver på datorn... 

har fortfarande 10!!!! brev att svara på (har samlats enormt här när jag knappt orkat skriva på flera veckor)

får skriva mer imån!

Men senn när alla brev kommer in, så måste jag nog känna efter om jag faktiskt vill fortsätta att skriva eller inte... som det är nu är dom för många! Så är bara dom allra bästa som lämnar kvar! 

PUNKT.


Nu Tru Blood och senn sova!

Jess, totally HOOKED!


Jason Stackhouse är ju bara för HOTTT!!


 

mmmmmmmmmmmm



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards