Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av erica - 21 augusti 2013 23:20

I förmiddags när vi skulle åka till mommo (mamma) och hjälpa till med flytten så hörde jag ett pipande ljud ur busken...

så gick och kollade och där satt en liten kattunge!!!!? som jag ALDRIG sett förut...

Den såg så liten och tunn ut, så jag gav den mat... och senn dess har den inte gått ifrån vår gård   

Kidsen har myst med katten HELA DAGEN & KVÄLLEN... så nu vill den säkert aldrig gå härifrån...

har frågat runt i byn om nån vet vems katt det kan vara, men INGEN vet   

Är en extremt mysig kärleksfull kisse, och skulle gärna ha den, MEN... vi kan ju inte... Benjamin är ju allergisk... vi vet ju inte ens ännu hur det kommer gå i vinter när Mozart kommer vara inne mera...


snyft...mitt hjärta gråter när kissen ligger ute på trappan... skulle ju så vilja ta in den...men kan ju inte   

snyft.............................................


 

en EXTREMT söt kisse!!!


 

tihi... Belle får så söta bilder   


 

Benjamin gungar HÅÅÅÅRT


 

kissen blev lite kär i gubben i huset   


 

tihi   


Belle kom upp rusande ur sängen nå 11 tiden och hade panik, hennes tand kändes "skum" den satt inte fast mer    så gubben rev ut den! 

PUHH! hon sover SÅ dåligt när hon har tillräckligt lösa tänder, så skönt att denna är ute nudå! 

Hon har en till nu som börjar va lös också...   


men det hör ju till...





Av erica - 21 augusti 2013 00:11

Idag hade jag tandhygienisten 14.15 och fick höra IGEN jag sköter mina tänder sååå bra, så behöver inte "springa där hela tiden"   

VILL ju typ gå 3 ggr/året, men hon sa nu idag, 1 gång/år räcker för mej när jag är så duktig själv   

lite stolt blir man ju endå... hehe...

MEN jag älskar fräscha tänder...helt enkelt!!

Jag förstår INTE mej på folk som INTE använder tandtråd... ÄCKLIGT!

(men alla med sitt... )


 

PUSS mamma   


 

mera PUSS   


 

snutte   


 

köpte en ny duk idag... Isabelle gillade den INTE...

men ombyte förnöjer!!



Av erica - 21 augusti 2013 00:01


 

från Raquel / Sverige


&


Renate / Norge



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards