Alla inlägg under mars 2013

Av erica - 26 mars 2013 01:10

nu igen hade jag skrivit & så kraschar allt igen...  VARFÖR??


Idag på eftermiddagen var jag och kidsen till stan... ovanligt... NOT   

skulle fixa Isabelles födelsedags present från fammo & faffa & iso mommo för fanns bara x antal kvar av det hon ville ha, så var lika bra att fixa det då!


 

denna av fammo & faffa


 

vet inte om det är exakt samma, men en likande barbie iaf som iso mommo köpte!


PÅ mini mani hittade vi också en tuff bil som kidsen ville ha   


 

skulle så gärna ha köpt den till kidsen men... allt kostar pengar...

och dessutom finns en mycket finare på hobby hall   


 

stor tös eller liten bil   ?



idag fick jag hem lite tejp rullar som jag beställt från Angoo- mart    OCH brevpapper från ebay! måndagar brukar vara julafton för mej   


 

Tyvärr dålig bild... men syns ju lite ditåt iaf...

delade tejp med tösen! hon blev GLAD!!


 

och ett överdrivet sött block!!


ikväll har kidsen påsk pysslat påsk riset...   


 

jag blandade inte mej i alls... tänkte barnen får fixa det helt själva   


 


GULLUNGARNA!!







Av erica - 26 mars 2013 00:14

Idag kom det ett brev från Renate i Norge   


 



Av erica - 25 mars 2013 01:26



 


brev på mina hem fixade brevpapper! helt söta väl?


och så skickar Belle ett födelsedags kort till en tjej som snart fyller 5 år


 


 

så sött   








Av erica - 25 mars 2013 01:03

vad har man gjort idag då? städat lite... vart ute i solen... har varit en rätt "lepo" dag !!


 

om jag minns helt rätt nu, så fixade Benjamin fisk soppa...   


 

gullungar     


 

Tatte var också med och busade   


 

såå nöjd kisse


 

och nu är Isabelles rullgardin på plats!

hon sover nu andra natten här i samma rum som mej & Benjamin, vet inte riktigt varför, om hon är rädd för nånting... men tvingar ju inte henne till nånting, hon sover nog i sitt eget rum igen, så fort hon bara känner för det!

och för mej spelar det ingen roll, har SÅ GÄRNA mina små runt mej så mycker som möjligt bara, så länge dom VILL...menar snart vill dom väl inte det...   

så egentligen är jag ju smart... fattar inte varför vissa föräldrar har så brottom med att barnen ska ha egna rum... dom lixom HINNER nog ha det!!


 

hittade en bild som är tagen på mej & Benjamin för några veckor senn   



Av erica - 24 mars 2013 01:15

Idag bar det av till jeppo igen...  

men idag hittade vi ingen katt... såg färska Valdi spår dock (vi tror iaf det var Valdi spår)

den katten är ENVIS!! men han sover nog inne i deras lada om nätterna, dit hon satt en bädd... så han har ju det jättebra ute... MEN självklart skulle han ju ha det bättre inne, bara han skulle fatta det själv!

snälla lilla kisse... FÖRSTÅ!!


 

Såhär glad var tösen när vi var påväg till jeppo   


 

och Benjamin bus   


dom busade massor i "jepo" så dom var riktigt trötta när vi åkte hem senn   


 

Benjamin käkar memma... gott...


 

eller kanske inte så gott heller...?   


 

...kanske lite till endå...  


Isabelle räknade mina brev jag har att svara på, nu ikväll...

hon räknade dom till 14 st!!!   


 


och då har jag meddelat 10 st att jag vill sluta skriva redan...

känns nog som jag borde rensa lite till...

  



Av erica - 23 mars 2013 00:25

Hade lite brist på fantasi nu igen, angående rubriken... och eftersom vi har varit med mommo hela dagen fick rubriken bli så   


Har varit typ överallt idag känns det som... arbetskraftsbyrån, sale i brändö, brändö bibban, mini mani, banken, posten & piffi... citymarket stenhaga... s-market... PUHH


köpte inte direkt nånting dock...

Kidsen fick en överraskning när vi kom hem... ni skulle ha sett Belles min när hon såg vad det var! hon såg chockad ut! trodde inte sina ögon!   dom blev sååå lyckliga!!


 

  


 

  


fixade en blåbärs paj också nu ikväll när mommo var på besök!

Benjamin gillade den (alla andra också, förutom Belle som inte ens smakar på paj)


 

nami nami   


 

ingen vanilj sås vill gossen ha

  


 

denna köpte jag på tiimari (ja just det ja, vi var till Tiimari också... vid Stenhaga)   


Gubben fick äran att bygga ihop den... och han var rätt missnöjd hur jag kan köpa nåt sånt skräp   

pappers låda lixom!! haha

kommer nog funka att ha tejp i eller nåt iaf... eller brevpapper som jag använder JUST NU eller nåt... vet inte ännu vad jag ska ha i den, lär nog se det med tiden!   


och mera foton från förra natten när Mosse var inne och myste med tjejen...


 

  


 

  


här får inga katter eg vara i nån säng... men...

ingen katt borde vara inne ens med tanke på lillebror, men det är inte så jävla lätt!!!


denna är bara för bra!!


 

      






Av erica - 23 mars 2013 00:18

Idag kom det ett brev från Brooklyn   


 

vågar inte ens räkna hur många brev jag har att svara på nu...




Av erica - 22 mars 2013 01:21



 


 

en LEP member!




Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards