Alla inlägg den 3 mars 2013

Av erica - 3 mars 2013 01:28

jahapp, så har typ denna helg gått då... IGEN! puuuust... går ju alltid för snabbt!!

okej, älskar ju veckorna för att man kan få rolig post    men endå är ju helgerna mysigast!!   

idag på eftermiddagen var fammo & faffa hit en sväng... tog med sej några "spy mattor" som tösen spydde på... (som vi nog tvättat av, men inte haft rum att tvätta på RIKTIGT här...)

och så har jag skrivit 3 brev idag!! WOHOO! var ju ett par dagar sedan jag orkat skriva...

hoppas jag orkar skriva typ 5 imån   


idag har det varit riktigt BUSVÄDER här... snöstorm typ! SÅ JÄVLA MYSIGT!!


 

tyckte det blev en underbart bra bild på en underbat söt liten kille   

är bara så, ute bilder rules!!


 

denna bilden blev super bra också!! sötnöt!!


 

här har vi en trött kisse...


 

denna bilden hittade jag i telefonen, som tösen hade tagit... tyckte den var fin!

FÖRUTOM att ute julgranen fortfarande är kvar   

INTE PÅ DOCK!!



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards