Alla inlägg den 18 mars 2013

Av erica - 18 mars 2013 00:32

Har inte alls haft nån lust att skriva några brev denna helg... är ju förståeligt... men, skickar iaf lite grejjs...

ett födelsedags kort till en min väns pappa som fyller 70 år (usa) swapp åt Meg i brasilien (ännu mera jag hittat som hon gillade) swapp till Polen, brevpapper jag sålt till England  och födelsedags present till Torill   


 


 

födelsedags kortet till Torill   


 

GODIS PRESENT!!


glömde dock fota da capon   



Av erica - 18 mars 2013 00:25

Idag kom en familj efter Beetis...    MEN kändes lite bättre när Beetis lät flickan i familjen sitta och klappa honom, och han bara spann, det är absolut nåt jag gillade massor!!! och han bara spann fast dom satt han i buren... så tror det kommer gå bra!! ska höra av mej imorgon och höra hur allt har gått... fick också meddelande av Valdis nya familj idag, allt hade gått bra, han hade sovit med yngsta sonen hela natten och ätit lite... MEN vägrat gå på katt lådan, så dom hade släppt ut honom... tja... och inte hittat honom igen   

HOPPAS HOPPAS HOPPAS dom kommer hitta honom imorgon... annars blir nog jag LEDSEN!!!!! får inte hända honom nåt!!!

FY FAN vilken jobbig helg detta har varit... BLÄH!


Älskar dej Beetis   



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards