Alla inlägg under januari 2013

Av erica - 16 januari 2013 01:50

Intros till 3 tjejer


 


och mumin te


 

(fixade om kuvertet lite, EFTER jag fotade...se ovan)


 

och ett brev till Hawaii

+ mumin te


 


 


och mumin te


 


snart har halva världen fått smaka på MUMIN TE   


DEE NI   



Av erica - 15 januari 2013 00:32

Har varit lite dålig med mitt bloggande...

ibland bara hinner/har man inte riktigt lust...helt enkelt.


här kommer lite mera skrinn bilder från igår när vi var och skrinnande (söndag)


 

bilderna ser ju ungefär ut som dom innan men...   


 

Benjamin fattade LITE mera hur man ska skrinna nu... lite   


 

hej hej   


 

blivande målvakt?   


Idag har gubben vart till Biltema (tog en paus när han jobbade och gick in dit... på lite shopping!   )

han köpte bla en massa barn galgar till tösen... 


 

han får köpa mera nästa gång... finns lika mycket till   


blev också en ny cykel hjälm till Benjamin!


 

tösen så ivrig med vad allt hon vill ha från Biltema, så hon somnade med katalogen i sängen   



Av erica - 13 januari 2013 01:07

var igår fredag och köpte skridskor till båda kisden!

Isabelle fick låna på dagis när dom skrinnande för allra första gången igår!

vi har inte riktigt velat investera i skridskor ännu eftersom hon inte alls visat nåt intresse att skrinna...

men efter gårdagens skrinning på dagis var hon IVRIG!

så igår köpte vi skridskor till båda två!


 


hittade även en sak till mej   


 

  

kunde lixom INTE låta bli   


och på posten fick jag hem en massa supersöta stickers!


 

underbart söta!!


och IDAG var det premiär skrinning för Benjamin   

haha... hans skrinn stil var minst sagt skojjig... han kan INTE på nåt vis stå på ett par skridskor ännu...MEN övning ger färdighet!


 

Tösen började till och med gråta när vi skulle åka hem... hon tyckte det var så roligt...

stackare...


 


 

Benjamin körde mera på den "galna ko sjukan" stilen   

såg sååå ROLIGT ut   

sötunge!!!   



Av erica - 11 januari 2013 03:14

har varit lite busig och shoppat lite på ebay igen...

MEN har sålt diddl papper åt engelska tjejer för att få ihop pengar till det jag ville ha   

i gruppen "international penpals" där e dom tydligen också shopaholics   


     


längtar ENORMT att få hem dem!!!

dyra... ugh!! men älskar ju att pyssla med sånthär!! JU


har också handlat mera papper på etsy...men bara lite...

buy 2 get 1 free...


 

dessa papper var så HIMLA söta!!


   

blir riktigt sugen på att pyssla... men nu är det ju mera sovdax än nånting annat...


nu igen skulle det sitta fint med det där pillret man kunde ta istället för sömn!!

vore toppen!! TÄNK så mycket man skulle hinna med...


GO NATT


Av erica - 10 januari 2013 05:12

Har ju skrivit fel i inlägget under "idag var jag efter....och igår kväll satte jag upp nya gardinerna" men det går inte att ändra nånstans...eller så är jag blind?!??

anyway...ni som läser vet ju iaf jag själv vet att det är fel ;) får se om jag orkar ändra det på datorn senn...för ändrar jag det är ju detta "inlägget" wierd :) haha...jaaah...såhär yrar en mamma med sömnbrist...tydligen ;)

Av erica - 10 januari 2013 05:04

Skriver från mobilen nu...lill gubben vaknade för 3 TIMMAR sedan...alltsåkl. 3 på natten & han somnar INTE om... :/
Han som har sovit så bra...detta är TREDJE natten nu...jag känner mej trött & irriterad på dagarna & kvällarna...

Hoppas det är övergående!!!

Idag var jag efter mitt jotex paket till matkahuolto och satt igår kväll upp gardinerna...vet inte vad jag tycker än...för är ju så annorlunda än mitt "vanliga jag" ;)

Men jag älskar ju flaggor :) så passar ju eg mej ;) gubben var dock inte så förtjust...skiter ju jag i ;)
Lamprna hänger ännu lite ojämt...väntar dom ska "räta" ut sej lite mera först innan jag ser vilken som ska högre eller lägre!!

Av erica - 9 januari 2013 02:27

Jag var och handlade & gubben och kidsen var ute och byggde snögubbar   

Var också via posten efter paket!   

Lådorna från NetAnttila hade kommit! VILKEN SERVICE!!! Beställde dom på lördag natt.... och idag tisdag fick jag dom!!


 

den har inga ögon än... nåja, det fixar dom väl en annan dag då!


JAG KÖPTE IALLA FALL MORÖTTERNA!!   


 

  


 

tösen med dom lysande ögonen   


 

Isabelle prövade sin "bebis" halare... som hon hade när hon var ca. 2 år...   

lite har hon ju växt... lilla gumman


 

BUSBELLE!!


och så tar vi lite work station bilder igen då... när det är uppdaterat med lite lådor   

(dom rätta lådorna!!)


 

RÖTT och FINT!


  


 

...lådor så långt ögat kan se...   

hade TÄNKT dessa skulle räcka, men ser nu att jag behöver 3 till   


 

Rebecka har ritat en ny Vivaldi bild!

(ville ju byta ut den jag har till en mera ansikts bild... och denna blev bättre!)



Av erica - 9 januari 2013 02:18

Brev från Danmark dimpade ner idag! 


 

så nu har man plötsligt 7!! brev att svara på då...

sådär går det när man inte skriver varje dag...

men har så mycket annat jag fifflar med   


Ovido - Quiz & Flashcards