Alla inlägg den 25 januari 2013

Av erica - 25 januari 2013 03:43

jajja, nattugglan e uppe!

går endå inte att sova, för lill killen har vaknat ännu en natt... MEN har varit många bra nätter här emellan! TACK & LOV!!

men han somnar nog om snart igen... hoppas jag! för jag är faktiskt TRÖTT!


anyway, detta blev det från lindex denna gången...


 

denna åt Belle bus!


 

 

Benjamin valde denna själv!

(han gillar brandbilar)


     

får göra en till beställning snart... för finns mera jag vill köpa till kidsen   

men vill inte köpa allt på samma gång... känns som man skulle spendera mindre om man lite delar upp det   




Av erica - 25 januari 2013 03:01

har ikväll pysslat lite med kuvert...


 

fixade lite tatty teddy kuvert!


 

och ett annat kuvert som jag fixade tejp på i datorn   

går alltså inte att pilla bort, är ju printat alltså...


 

och andra kuvert   


 

JUST HAD TO.

så var temperaturen lika både inne & ute när jag hoppade i säng   

ja, förutom att det är ett MINUS före ute temperaturen...   





Ovido - Quiz & Flashcards