Alla inlägg den 31 januari 2013

Av erica - 31 januari 2013 23:03

idag efter dagis var jag med kidsen till GW gallerian... blev en massa smått och gott...

var dit för att jag skulle hämta ut mitt (barnens) lindex paket... passade vi ju på att impuls handla lite...suck...

blev lite hårband, spännor...armband... halsband...

Benjamin fick en tröja, istället för allt smått som Belle fick!


 

DENNA!!


igår var vi också till stan, då köpte jag en mumin mugg! är ju så länge senn jag fyllt på i min samling ju!!


 

när man sitter och fotar en mugg...kan man trycka i misstag på kameran, så man i själva verket fotar sej själv!! HAHA! ser jäätte koncentrerad ut...   


 

LOL!!


och så lite news ännu på duplo och lego fronten!!


     

Av erica - 31 januari 2013 22:46


   



Ovido - Quiz & Flashcards