Alla inlägg den 3 januari 2013

Av erica - 3 januari 2013 22:19

idag har jag FINALLY fått inlämnat kela papprena... om min arbetslöshet!

dom sa jag skulle lämna in efter 2-3 veckor, men blev 5   

tar bara längre innan jag får pengar men men...


idag har jag & tösen vart till stan, blev en hel del vi shoppade från lidl   

(och lite från nåt annat ställe också)


 

blev en angry birds till Benjamin från BR (REA) och princess pennorna och dom top model pennorna är från halpis.


OCH så hittade jag "mina burkar" på tiimari till 70%!!!

var ju ett MÅSTE då!!


 

PRICKIGT VÄRRE   


och så dagens läckerbit.... slurppp 


 

Max Thieriot 


yammie


  


Av erica - 3 januari 2013 22:08

Idag kom det ett brev ifrån Jessica Allen!


 


blev inget brev skrivet idag heller... men tror inte jag får nåt brev imån, så då har jag 2 i helgen bara   




Av erica - 3 januari 2013 01:56

 

      


Av erica - 3 januari 2013 01:04

Beställde ju två lådor på REA från hobby hall för nån kväll sedan...

men idag när jag var till mini mani hittade jag nåt jag ville ha! så nu är jag inte säker på om jag alls kommer ta ut mina hobby hall lådor...


 

love this!!

inte tyget dock, men det får jag ju fixa nytt... så småningom!


vet inte varför, men gillade denna mer än lådorna... 

ser "mjukare" ut på nåt vis... vilket den ju också är    och en sånn här korg kan man ju alltid byta tyg i när man vill!   


 


igår fixade gubben en taklampa i fd. bastun!

vår skrubb numera! FINALLY!! nu SER man ju nånting där   


 

hehe   


IDAG fick kidsen nyårspresenter!! 2 stora duplo lådor!

dom har varit sååå nöjda hela kvällen!!


   

och fast Belle är 6 år gillar hon duplo massor än!!   


och dessa kom till mommo idag, FÖRSENAT...var meningen som klapp till Benjamin...


       

killen NÖJD!!!

OCH även Isabelle gillar att kolla på dessa än!


nästan JULAFTON för kidsen idag... igen   




Av erica - 3 januari 2013 00:54

första brevet år 2013 kom från SVERIGE av Tuija!   


 

borde ha svarat ikväll, men har bara inte orkat... min jävla nacke ger mej huvudvärk hela tiden nu!!   

och NEJ, jag tar vääldigt sällan värkmedicin, lider hellre   

så JA, jag får skylla mej själv...

får hoppas det inte kommer många brev imån då så jag får fortsätta att vara ikapp   


Ovido - Quiz & Flashcards