Direktlänk till inlägg 10 januari 2013

hallojsan

Av erica - 10 januari 2013 05:04

Skriver från mobilen nu...lill gubben vaknade för 3 TIMMAR sedan...alltsåkl. 3 på natten & han somnar INTE om... :/
Han som har sovit så bra...detta är TREDJE natten nu...jag känner mej trött & irriterad på dagarna & kvällarna...

Hoppas det är övergående!!!

Idag var jag efter mitt jotex paket till matkahuolto och satt igår kväll upp gardinerna...vet inte vad jag tycker än...för är ju så annorlunda än mitt "vanliga jag" ;)

Men jag älskar ju flaggor :) så passar ju eg mej ;) gubben var dock inte så förtjust...skiter ju jag i ;)
Lamprna hänger ännu lite ojämt...väntar dom ska "räta" ut sej lite mera först innan jag ser vilken som ska högre eller lägre!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards