Alla inlägg under januari 2013

Av erica - 3 januari 2013 00:54

första brevet år 2013 kom från SVERIGE av Tuija!   


 

borde ha svarat ikväll, men har bara inte orkat... min jävla nacke ger mej huvudvärk hela tiden nu!!   

och NEJ, jag tar vääldigt sällan värkmedicin, lider hellre   

så JA, jag får skylla mej själv...

får hoppas det inte kommer många brev imån då så jag får fortsätta att vara ikapp   


Av erica - 2 januari 2013 03:05

 

      


Av erica - 2 januari 2013 01:39

FÖRSTA breven för i år!!


 


 

och mumin te...


 

och 2 ark med etiketter, men onödigt att visa dom här... när jag endå måste ha bort adressen lixom...





Av erica - 1 januari 2013 03:15

usch vilken läskig film...spännande, men LÄSKIG!

ugh..


 

      (  )


Råkar du Bicca läsa detta, KOLLA DENNA FILM! "Sam & Deans pappa" är ju med!!   


Av erica - 1 januari 2013 01:24

Idag/ikväll har vi "firat" nyår helt själva hemma! Såå skönt!!

Brukar ju alltid ha gäster, men inte i år...

jag fick ju till och med ta en tupplur mitt på dagen   

medan alla andra kollade Mr. Bean dvd:n Isabelle fick idag   

jag kollade också, men somnade när han blev för tråkig   


 

sötis!!


 

en till sötis!!


 

Benjamin gillade tomteblossen   


 

jag lyckas ofta få lite "små skumma" bilder   


var ute och sköt lite små raketer (vi satsar inte pengar i sånt... så billiga, men endå rätt fina... och så får dom inte ha mkt ljud, Isabelle är jätterädd för raketer med mkt ljud!?)


när vi kom in började vi "steka hästskor" som Isabelle sa       


 

  


 

  


 

    


 

ivrig kille   


har inte hunnit shoppa nåt ännu i Januari, har ju bara varit Januari i knappa 3 timmar också   

MEN igår shoppade jag lite stuff...


 

dessa låddor köpte jag, var REA på hobby hall!


 


och 2 saker från ebay...


 

 

ABSOLUT mina färger!!

och så    jag ju LONDON också så!!

var ju bara ett måste...


 

Isabelle har massor i sitt rum, så nu är det dax att Benjamin får också   

HOPPAS bara dom funkar... när dom var så billiga...




Av erica - 1 januari 2013 01:06

Årets sista brev kom ifrån Michele I USA!


 


och ett julkort


 


 





Ovido - Quiz & Flashcards