Alla inlägg under september 2012

Av erica - 9 september 2012 01:35

kom ju ihåg ace of basic när man kollat på ica reklamen   

ja, jag VET dom heter Ace of Base!!

diggade dessa massor när jag var liten!


Av erica - 9 september 2012 01:15

BLÄ säger jag bara... var sjuka för ett år sedan också läste jag i bloggen igår...!!! 

är totalt slut... känns som jag aldrig vart såhär snorig förut... är helt stockad i hela huvudet... sjuka öron, ont i bihålorna... fiiii fan!!   

MEN det är ju övergående... och så hoppas jag vi får va friska senn resten av året!!

vi kan ju inte alltid va mycket sjuka väl? förut var vi ju aldrig sjuka.. men då igen gick inte tösen i dagis heller...


 

såhär har jag & Benjamin legat idag... 

Isabelle mår bättre nu! tur nån mår bättre! ja, och såklart gubben... han e ju aldrig sjuk...

TYP!   


 

Belle har idag fixat en helt egen tiara   

hon är en liten pyssel gumma!!


hade gubben att åka till apoteket idag och köpa lite vicks... som luktar enormt, så man lixom inte känner sej så stockad... MEN, jag känner inte ens den lukten!! WTF??!

jobbigt som fan...


orkade bara med ETT the secret circle förra natten, så har ännu 4 att kolla...   

men orkar nog bara med 1 eller 2 inatt endå...


GO NATT!


Av erica - 8 september 2012 00:30

  


en buse som INTE ville sova för några kvällar sedan...


 

hehe

  


 

  


idag har både jag & Benjamin blivit förkylda, eller vi blev lixom förkylda under natten... vaknade äckligt förkylda båda två! 

USCH vad tråkigt... 

vill ju bara så komma igång med mina promenader nu ju!!


bara 5 avsnitt kvar av the secret circle...   

men är ett MÅSTE även inatt innan jag ska sova...

kommer nu endå inte kunna sova med denna stockade nosen lixom...


GO NATT


Av erica - 7 september 2012 18:19

blev en till beställning... men ENDAST för att dessa byxor INTE fanns varken på gw eller hs istan!!   

några i små storlekar fanns... men det hjälpte ju inte mej   


 

sååå söta!! hoppas verkligen tösen kommer använda dessa nu då som hon lovat   



Av erica - 7 september 2012 00:53

har JÄVLIGT ont i halsen... IGEN!   kände det DIREKT jag vaknade imorse.....

SUUUCK!!! okej, Isabelle har ju varit hemma från dagis nu i 2 dagar pga sjuk hals, snorig & stegring... jag har nu IGEN som sagt sjuk hals... IGEN stegring... men inte snorig... ÄN!! Benjamin har hosta och lite snorig!!! 

min motion blir till INGENTING...   


 

  


Av erica - 6 september 2012 00:45

blev att beställa iaf... men skippade den gröna hupparin med stjärnor... är endå så nöjd med den gråa! passar endå bäst (enligt mej) när båda har grå botten... 

fast när jag frågade på facebook tyckte alla tvärtom   

intressant   


detta köpte jag iaf idag!


 

 

 

tösen ville med våld ha dessa trosor    och dom fanns INTE istan (kollade i går och förrgår)

och så var dom ännu till 50% nu så...   


börjar bli riktigt knäpp nu när jag inte slipper ut och gå!!! HELP!!

men tån värker ju ännu... så vet inte riktigt hur jag ska få detta att funka! sist jag bröt 2 tår på en och samma gång, så hade jag värk över 1 ÅR i dom...!!!   

men så länge tänker jag ju givetvis inte va omotionerad   

måste försöka på nåt vis nån dag snart tror jag... saknar mina prommisar juh!!

och att gå ner i vikt! har ju gått upp nu, när jag inte rört på mej...   

inte mkt... men eftersom jag endå äter kolhydrater så... och inte rör mej lixom...

fan fan fan!!


nääh, lite the secret circle får man tänka på nåt annat en stund...   



Av erica - 4 september 2012 23:27

har även idag varit till stan   men nu får det vara nog för några dar   

ja och dessutom fick tösen stegring nu ikväll så blir nog att bara va hemma...


men fick iaf Benjamins huppari fixad! så nu får jag syskon matcha!!  


 

blev att köpa den som fanns istan helt enkelt...

och båda med grå botten var nog nästan snyggare endå!


 

Benjamin på halpa halli

(hans FAVORIT butik!!)


men shiiiiitt va mycket fina tjej kläder jag hittade idag som jag ville köpa, men tänkte "hon behöver ju faktiskt inte det här" och kom mej iväg utan nåt extra alls!

rätt stolt!! hihi



Av erica - 4 september 2012 01:39

dom ser bättre ut idag!!

Ovido - Quiz & Flashcards