Alla inlägg den 13 september 2012

Av erica - 13 september 2012 23:44

 

hade allmänt lite att göra förut idag... så fotade mej själv!! ingen annan ville vara på bild!

HAHA!

och då är jag den sista som vill va på bild... men men...

gillar att fota "skrämmande" bilder   

på mej själv alltså! hehe...


idag när gubben kom hem från jobbet så lämnade mommo och sköta barnen, så åkte jag & gubben ENSAM på en liten rutt!! helt OVANLIGT kan jag lova!

var JAG som hade ärenden... men tyckte han bra kunde vara chaffis idag   

så blev såklart GW gallerian! ------> Lindex


 

denna åt lill bus blev det!


 

 

 

senn blev det citymarket och där köpte jag lite pärl pyssel saker åt tösen, hon blev ÖVERLYCKLIG när jag kom hem!

hittade också marabou VITCHOKLAD och det köpte jag förståss, Belle bara ÄLSKAR det! hon har LÄNGTAT att det ska komma! så det var ju en riktig överraskning!!


har jag också beställt från LEKMER... bara älskar det stället... kunde ju köpa nästan allt därifrån...hehe


denna gången blev det iaf ett TÄLT (-40%) så passade på!!


 


och en massa lådor!!


   

jaaaa, och ABSOLUT rött med vita prickar! RIKTIGT min stil!!

hoppas allt kommer snart!!

  


här e vi fortfarande krassliga... men börjar bli bättre... iaf Belle, men kommer ha henne hemma ännu imorgon för ännu idag har hon haft lite stegring!   men det blir mindre för varje dag nästan så...

vi tänkte vilar hon ännu under helgen borde hon vara kry på måndag!

Benjamin är rätt förkyld ännu men ingen feber eller stegring... jag är dunder förkyld ännu, men ingen feber på hela dagen idag!!! JIPPIII 

hoppas det håller i sej nu när jag var på lite shopping... men blir fan tokig hemma   



Av erica - 13 september 2012 03:03

just love this one   


Av erica - 13 september 2012 00:27

den som hade massor med pengar lixom...


       

       


fina saker!   


Ovido - Quiz & Flashcards