Alla inlägg den 4 september 2012

Av erica - 4 september 2012 23:27

har även idag varit till stan   men nu får det vara nog för några dar   

ja och dessutom fick tösen stegring nu ikväll så blir nog att bara va hemma...


men fick iaf Benjamins huppari fixad! så nu får jag syskon matcha!!  


 

blev att köpa den som fanns istan helt enkelt...

och båda med grå botten var nog nästan snyggare endå!


 

Benjamin på halpa halli

(hans FAVORIT butik!!)


men shiiiiitt va mycket fina tjej kläder jag hittade idag som jag ville köpa, men tänkte "hon behöver ju faktiskt inte det här" och kom mej iväg utan nåt extra alls!

rätt stolt!! hihi



Av erica - 4 september 2012 01:39

dom ser bättre ut idag!!

Av erica - 4 september 2012 00:51

vet inte om det kommer från nacken eller vad fan det är... blir iaf jävligt störd på detta!!!

nacken är iaf helt sjuk... SUCK!!!


har idag haft en heldag på stan med Benjamin   

behövs det ibland också! hihi

brukar ju va tösen som är med mej på stan, men idag var hon på dagis drog jag med mej baby boy   

vi var till 2 bibliotek också... och han gillar bibliotek   


är ju nu ute efter att syskon matcha kläder till dagis fotograferingen!!

hittade en huppari åt Isabelle idag... jisses vad jag har SÖKT, och det var enda jag hittade som kunde passa åt både flicka och pojke i år... (annat jag visat på nätet som kunde funka , funkade inte för tösen så... )


 

gillade denna! och ÄLSKAR ju stjärnor... så denna fick det bli!


då bara vet jag inte till 100% vilken det blir till lillebror...   


   

nån av dessa....


men när man riktigt börjar fundera, borde jag ju köra med den gråa... då har båda GRÅ botten... eller?

hmm... rätt svårt   

är ju inga "festliga" tröjor detta... men jag städar inte upp mina barn för dagis foton... vill ju det ska vara NATURLIGA bilder lixom...


 

denna röda...grej... köpte jag också idag   

har haft en grön låda att samla tvätt i som jag inte hinner med just då   

och grönt får det INTE vara... så nu när jag hittade nåt RÖTT...kunde jag ju bara inte gå förbi...


 

men kolla vad fin den är   

27 liter och allt   


så gjorde jag ännu ett till fynd... en MUMIN filt!!!


 

den vara "bara" 30 euro billigare än normalt!!

FYND!!

synd det fanns bara orange...hade gärna köpt 2   


nåt annat rött jag skulle vilja ha är.....


 

kollade på denna på anttila också...men kunde hålla mej... jag behöver ju inte direkt sova i mumin...  

nog för jag precis just nu har lånat Benjamins blåa... exakt samma som dessa (bara att det är blått då)

sover nog lite extra gott i det dock   


 

detta skulle jag också vilja ha!! kanske nåt jag kunde önska mej till min 32 års dag...?

kan ju inte stämma jag fyller 32??!!??

jävvlar...


nej, nu blir det nog att "fjööl åv" med lite the secret circle, min allra favvo serie just nu!

helt besatt känns det som   


 

åååh, då Dekker e ju så jävla HOT! 

(ung å söt... hehe) men han e ju inte enda i serien som är ögongodis!!

och jepp, min 30 års kris sitter i ännu   


p.s nu när jag läst igenom allt jag skrivit...låter allt rätt skumt... inte bra att formulera meningar denna natt   

eller nåt...




Ovido - Quiz & Flashcards