Alla inlägg under september 2012

Av erica - 25 september 2012 00:31

     

  


Av erica - 25 september 2012 00:24

dessa byxor gillar jag rätt mkt... är ju små galen i stjärnor så   


     

gillade bäst dom röda (såklart) och gröna... 

måste fundera om jag skulle köpa... hmmm....


är ju mest mjukis byxor jag söker nu, är såna han vill använda mest... 



Av erica - 25 september 2012 00:08

fan... blev en till nu fast jag inte alls hade tänkt beställa nåt mera nu...

men när tösen har så lite strumpor... så behövde jag iaf det... och så hittade jag nya söta boxers åt killen...

och lite leggings åt tösen, hon verkar ju vägra använda annat just nu så...


 

Benjamin kommer bli så glad!! fräcka!! hihi


 

denna kommer först i slutet på oktober/början på november!

men har ju inte direkt slut på tröjor... utan kan helt enkelt bara inte låta bli...


 

jeans leggings... ska bli intressant att se om dessa duger åt tösen!   


 

 

  

dessa kommer senare också...


blev ju inte så mkt... och bara en sak åt killen... men han har allt förutom byxor, och hittade inga jag gillade där...

får hålla utkik på lindex   




Av erica - 23 september 2012 00:26

faktiskt en riktigt spännande film!!


 

       (  )


Av erica - 22 september 2012 23:59

mera brev som ska postas på måndag!


 


 

visst, sa inga svenska brevvänner... MEN denna gamla brevvän är ENDA som inte har facebook eller msn, och jag saknar henne, så EN svensk får la gå då   


 

till och med pettsson & findus får vara med   


 


alltså att gå från 0 till 7 brevisar på bara några dar är rätt intressant   


3 brev blev postade i fredags och 4 åker på måndag! = 7 st   


USA = 3 st

England = 1 st

Skottland = 1 st

Schweiz = 1 st

Sverige = 1 st


ska bli spännande och se om det blir fler   

men inte för många till isåfall, 10 är nog nästan max... 



Av erica - 22 september 2012 23:41

 


 

Valdis verkar bli stressad   


 

och så var det min tur att leka fotograf   


Bilderna på tösen var för nakna för att hamna på bloggen tyvärr...



Av erica - 22 september 2012 01:09

nu har jag skickat iväg mina 3 fösta brev senn jag började skriva igen   


 


 


där var dom!!

mer på gång!! hehe   


har träffat så många nya människor via en blogg, så detta är riktigt roligt!



Av erica - 22 september 2012 00:26

SKÖÖÖNT!! just den är ALLTID en stress för mej!! ALLTID... allting måste ju va så perfekt... 

(på mitt lilla vis) 

nåja, nu är det ur världen iaf!! =pustar ut=

EFTER fotograferingen blev tösen hemskickad... hon blev plötsligt väldigt prickig!!   

dom ville för säkerhets skull, att jag skulle ta hem henne alltså...eftersom jag endå är hemma hela dagarna med ett barn, kan jag lika bra ha två juh   


 

syns inte så bra på denna bild... och dessa prickar är inte alla...

men att fota prickar är inte min mobil så bra på   

fotade också MINA prickar och pappa och hans fru sa att iaf mina är svinkoppor!!!!

jag har inte ens TÄNKT på mina irriterande prickar innan Belle fick sina IDAG!

jag har haft mina några dagar redan... och mina ser faktiskt ut som svinkoppor när jag googlade... URK!!

  

så helgens planer får vi skippa... INGEN vill träffa oss   

skulle va mommo då, men hon är borta hela helgen så... vi får klara oss ensamma   

få se om gubben kan åka till jobbet på måndag, eller om han också får en massa svinkoppor...?!

usch... och LÖSS har dom på dagis också...

mysigt mysigt... NOT!

syrran sa senast idag... nåt i stil med... "vi ses om några år"   

få se om hon nånsin vågar skaffa egna barn med petsmo, när dagis barn får en massa äckliga sjukor!!

MEN DET FINNS VÄRRE, SÅ JAG GNÄLLER INTE!!!


 

Benjamin gillade att leka på dagis   

mammas lilla bebis   


 

  


 

sur tös när jag fotar   


 

jag bara fotograferar   


även om man e prickig (syntes ju inte när hon har mössan på) måste man ibland hänga med mamma & handla...

men hon klagade inte... BÅDA barnen älskar att handla   


 

snorkig tös   


 

s-market shopping...   


 

Benjamin gör som syrran, ligger och ritar...   

totally cute!!


 

sötnöten!!   

fick tyvärr inte fota tösnöt...

  


 

gubben fotade kisse missorna idag...   

åh så gulliga...



Ovido - Quiz & Flashcards