Alla inlägg den 19 september 2012

Av erica - 19 september 2012 00:48

har plötsligt fått TRE brevvänner! hehe

inte för att jag ska veta HUR jag ska ha tid... men återstår att se... gäller väl att PRIORITERA... får prioritera bort en prommis den dagen då eller nåt   

HA HA HA!!


= USA

= ENGLAND

= SKOTTLAND


nej, såklart inte... men har inte ännu heller kunnat börja ta mina prommisar... FORTFARANDE förkyld... men blir sakta men säkert bättre... har ju börjat orka byta i kattlådan nu igen iaf! fast det redan är TUNGT!

kan meddela gubben är superglad att jag börjat byta i den igen   

han hade det ansvaret över en vecka, och sur var han   

men vem hade annars fixat det lixom? och katterna måste skötas fast katt mamman e sjuk lixom   

men nu börjar jag som sagt va så pass på benen så jag klarar av det själv... har till och med dammsugit lite idag!

JIPPIII!


har idag också orkat vara med mamma till brändö bibban och till mini mani, cittare... posten... och s-market! så än en gång PÅ BÄTTRINGSVÄGEN! men detta virus jag hade var nog nåt över det vanliga... jag har ju inte orkat göra NÅNTING...

USCH!!


detta hämtade jag iaf från posten


 

dessa lådor piffade jag till med till min expedit hylla!

och SÅKLART prickiga ... hehe

gubben sa direkt han såg dom "såklart" vad fan menade han med det   


 

och tältet som kidsen sitter in i   

dom gillade det!!


jo men visst var det mysigt där inne   


jahapp.. vad ska man göra nu då? känner ju inte för att sova... 

har inga serier att kolla, alla är färdigt kollade... (men snart börjar ju alla igen, jeeeej)

men kollar säsong 10 av hell´s kitchen... jaaa, och gårdagens det okända har jag okollat ännu, så får bli det!


GO NATT!



Ovido - Quiz & Flashcards