Alla inlägg den 18 september 2012

Av erica - 18 september 2012 05:09

jag var inte direkt färdig med mitt förra inlägg...men när jag sparade bilden lixom gick det inte att skriva mer!? får ta och undersöka saken...nån annan tidpunkt på dygnet ;)

Idag har jag skaffat mej en BREVVÄN!! hade ju massor förut...men kände att skrivlusten försvann...men nu skulle jag vilja öva på min engelska därför engelsk brevvän!!! Chelsea från USA :) ingen lust att skriva svenska brev...men några engelska skulle jag gärna ha! tror jag...hehe...

Av erica - 18 september 2012 05:02

jahapp...en liten buse som INTE vill sova nu...han gick och nanna normal tid...vaknade kl. 2 på natten och nu 4!!!! timmar senare är han fortfarande uppe...znaaaark! jag ligger och "sover"... bloggar från mobilen...

Ovido - Quiz & Flashcards