Alla inlägg under april 2012

Av erica - 21 april 2012 23:04

GRATTIS mammas lilla älskling   


Isabelle har haft en rolig dag & barnkalaset var riktigt lyckat!! 

vuxen kalaset tyckte hon var tråkigt, då hon jämförde  


dessa fixade jag & barnen gillade dom!  

och dessa som gick i rosa/grönt  

fick även komplimanger av dom vuxna... varför vet jag inte, är ju inget skillt med dessa tycker ju jag!


men små söta var dom ju!! endå  


Belle öppnar Emma & Frejas presenter!


Isabelle så glad över dom fina presenterna!



födelsedagx barnet i mitten  




bästaste flickorna    


Freja bus  


Roooligt hade dom  


Benjamin äter chips i min famn  


 






var ett riktigt trevligt & mysigt litet mini barn kalas, precis som Belle ville ha det  

bullaaaaaaaaaaa  

sis   gambä fammo   moffa  

fammo & kidsen

Belles presenter (där fattas princess spelet jag gav, och törnrosa duplo jag gav, ett present kort till lindex hon fick av gambä fammo... tror det var allt som fattas  )

Benjamin fick också lite presenter  

dessa hade syrran köpt åt kidsen i turkiet! söta

kalas mumin                  

    här kommer några bilder som gubben tog med sin nokia lumia... inte så bra bilder va  ?! måste ju va nåt inställningsfel... annars e ju kameran KASS!!

kalas hunden  

(dessa bilder gick betydligt snabbare att ladda upp också!!)

har varit en bra dag... men som jag skrev igår, endå rätt skönt att det är över nu, har varit rätt mkt stress med allt... + att jag hjälpt mamma med flytt grejjs också, så har blivit lite dubbelt mycket nu...            


      

                   


              

Av erica - 21 april 2012 00:24

pust... har hållit på och fixat och doonat inför kalaset... tar lixom aldrig slut   

måste erkänna... kommer va skönt när det är över! får man lixom pusta ut...  


har vart och inhandlat det sista idag...


det blir hello kitty glasspinnar istället för tårta...

Isabelle gillar ju INTE tårta, så ibland brukar jag inte fixa det...

fick jag också höra att Freja inte äter tårta...så kändes onödigt!

och släktingarna får klara sej utan tårta dom med!!  


dessa kex valde Isabelle  


massa chips blir det!!  


kalas stuff


party bäggen  


detta finns inuti...

fattas en ballong till & marie cat klisterbilder


ballong feeling

laddar upp inför kalaset  


ballongbus

(några ballonger fattigare blev vi...)


Belle  


en tös som älskar ballonger!!


elektrisk  


dagens!

(inte världens vackraste, men dom får duga... barn är inte så kräsna!? väl...? )

   


Isabelle Picasso

shit va fint hon målar!!!


   

         


              

Av erica - 20 april 2012 01:16

OBS! taget med mammas telefon   

(min gamla, hahahhaa)


splirrans nytt badrum... hääärligt

bilderna tagna på flyttdagen, innan flyttlasset kom in  

fy fan vilken fin lägenhet... nästan så jag är avis!!


mammas lägenhet är till vänster

helt klart bästa lägenheten i hela huset, tro mej, har sett dom alla!

Än så länge är hon enda som bor i hela huset (5 lägenheter)   

2 är snart färdiga... 2 är inte alls färdiga på ett tag ännu!

Isaksson, han kan  


Av erica - 19 april 2012 23:33

förra natten testade jag min samsung telefon kamera... den dög braaa   

och måste bara meddela, total ÄLSKAR min nya telefon!!! BÄSTA telefonen jag nånsin haft... så fast hur nokia jag än VARIT, är jag INTE det mer!! SAMSUNG är BÄST! trodde jag ALDRIG att jag skulle säga... 


 

lite småsur kanske?

definitivt sur  

...och går surheten ut över mumin pappan tro...?  


jag har inte svaret på den frågan... var gubben som fotade och bevittnade händelsen  


gullegris i vilket fall  

             

Av erica - 19 april 2012 23:23

har jag hittat shorts åt lill killen!!! som jag gillar alltså...

(jag väntar sommar... hehhe  )


 

kommer köpa BÅDA direkt dom kommer ut på lindex webshoppen!!

PUNKT.

 

   

Av erica - 19 april 2012 00:24

hehe... testing testing... ville pröva ett muffins recept idag, och så bara kladdade jag på lite glasyr senn...

muffinsarna blev för småa (i storlek till formarna alltså) då tror jag att glasyren "sitter" bättre...

tog man bort muffins pappret såg dom hel läckra ut kan jag lova! så får väl fixa muffins med vanliga muffins formar senn också, så jag kan bjuda på dom , men tar bort muffins formen INNAN  

blir nog bra... får vi hoppas!


Belle gillade iaf färgen...  


Benjamin älskade hela muffinsen, slukade den!! fniss

tror jag har ett bulla monster hemma  


Isabelle bakade också på samma gång som jag gjorde...  


FNISS!!


 

         

ikväll kom syrran hem från det turkiska landet   

skönt att ha henne nära igen... ärligt.


Av erica - 18 april 2012 00:40

nytt sött   


   



nummer 1. skulle va sött åt tösen som är så lessen när nästan alla hennes bamse kläder har blivit för små (korta i ärmarna) då skulle ju denna passa perfekt eg... men känns dumt att köpa i storlek 116 numera...

kör ju stenhårt på 122 eller 122/128...

stort & luftigt  


nummer 2. blev tösen helt kär i... en onödig grej, helt klart... men fin


nummer 3. bara för söt... tror jag kan behöva köpa den...

när jag kollat genom kläderna så börjar liten ha många t-shirts som börjar bli aningen små... och t-shirts är det han använder allra mest, så tror det skulle va en bra investering!  

men den är på "tulossa" så tar nån vecka än innan den kommer...


snygga shorts åt killen skulle jag också vilja hitta... men har inte hittat än... tycker alla är så fula!


idag har jag hjälpt mamma också... igår var ju flytten, pust!! men idag har jag hjälpt med att bla. vara och köpa en ny tv åt henne... köpte en 32" samsung... hon var iaf nöjd  

har just också beställt terass möbler åt henne   

jag som gör allt , men så funkar det  


idag har jag också köpt lite ingredienser , så jag ska börja provbaka lite muffins...

bara jag skulle HINNA     

Av erica - 17 april 2012 00:36

just had to... var inte alls nöjd med min nya nokia som jag köpte för typ 2 mån senn... annars bra men gick inte att surfa på den, då slutade allt funka för minnet blev för fullt med osynliga fb filer...!! och man måste formatera om skiten igen, så mamma köpte min gamla telefon idag... jag sprang iväg till elisa och köpte en ny! blev en samsung nu då iaf... blev ju van med mammas jag lånade, och "fastnade" fast jag AAAALDRIG skulle byta bort nokia   

som det kan gå!!


får se hur länge jag har denna då...


so far me like!!


men alla android är ju typ samma endå... 

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards