Alla inlägg den 6 april 2012

Av erica - 6 april 2012 18:01

 

Av erica - 6 april 2012 02:35

jeeeej!! nu hittade jag på en liten gullig webshop snorkfröken & mumin muffins formarna!! lycka!!!

fanns även lilla my & mumin mamman, men nån gräns måste jag ju dra   


så nu har jag 3 olika!!


   

PERFEKT!!


och så testar jag smartpost för första gången också!! SPÄNNANDE!!

hihi


köpte också 2 pepparkakosformar, när jag nu endå betalar smartpost avgiften så !


 

vi har massor med pepparkaks formar! men nu får man ju slänga såna där tråkiga när man investerar i roligare  

okej, klart man inte behöver slänga, men köpte en gång massor på lidl, och var ju inte så många söta bland dom ...

men när man använder dom bästa & finaste blir det nog fina pepparkakor/kex  


uppe mitt i natten nu igen... aj aj    

Av erica - 6 april 2012 01:27

var nån dag senn jag var inloggad här... tror jag... känns iaf som det   

ibland bara orkar man ju inte...


nu är iaf båda barnen FRISKA!! LYCKA!!! 

tog en vecka för båda... kändes LÄNGE! men huvudsaken båda mår bra nu... men Benjamins matvanor e INTE bra ännu...han slipper gärna äta så mkt som möjligt... 

nåja, blir väl bättre det med...

själv e jag förkyld, men men... sånt som händer!

PROSIT!


Gubben sa senast idag att jag håller på att bli ett MUMINTROLL jag också  

ja, vem vet... kanske  

nu väntar jag bara hem hattifnattarna & primadonnans häst!! wohoo  

senn gäller det 1 i månaden  


dagens   


tror... jag fått mumin febern  

riktigt ordentligt.


till tösens kalas  

hon frågade mej idag "mamma, ska jag ha ett mumin kalas eller?"

jag svarade "ja, tydligen"  

verkar ju inte bättre!! haha

nej men mumin kalas e bäst!! hihi


mega mysiga!! allt nytt som kommer ut! man blir ju salig!! FNISS


DIIIIT ska vi! i sommar, vi längtar!

iaf jag & barnen!  


andra fina muffinsformar

         

               var ju den sista jag köpte, skulle absolut ha köpt snorkfröken, eller kanske till och med blandat, OM det hade funnits andra än just dessa te party muffins formarna...

synd, men dom duger! dom är ju också söta!!


denna är ju också te party, och i denna ska jag bjuda på chips i har jag tänkt!

tyckte dom var för små att baka i! (kom 4 st i en förpackning)


MUMINSÖTT    

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards