Direktlänk till inlägg 18 april 2012

lindex....

Av erica - 18 april 2012 00:40

nytt sött   


   



nummer 1. skulle va sött åt tösen som är så lessen när nästan alla hennes bamse kläder har blivit för små (korta i ärmarna) då skulle ju denna passa perfekt eg... men känns dumt att köpa i storlek 116 numera...

kör ju stenhårt på 122 eller 122/128...

stort & luftigt  


nummer 2. blev tösen helt kär i... en onödig grej, helt klart... men fin


nummer 3. bara för söt... tror jag kan behöva köpa den...

när jag kollat genom kläderna så börjar liten ha många t-shirts som börjar bli aningen små... och t-shirts är det han använder allra mest, så tror det skulle va en bra investering!  

men den är på "tulossa" så tar nån vecka än innan den kommer...


snygga shorts åt killen skulle jag också vilja hitta... men har inte hittat än... tycker alla är så fula!


idag har jag hjälpt mamma också... igår var ju flytten, pust!! men idag har jag hjälpt med att bla. vara och köpa en ny tv åt henne... köpte en 32" samsung... hon var iaf nöjd  

har just också beställt terass möbler åt henne   

jag som gör allt , men så funkar det  


idag har jag också köpt lite ingredienser , så jag ska börja provbaka lite muffins...

bara jag skulle HINNA     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards