Alla inlägg under april 2012

Av erica - 12 april 2012 23:47

spännande film!!

tror jag hade gett mer än 3 solar, om den inte ha spårat ur så grymt mot slutet...


   


hade 2 ögongodis i denna film också (OBS!! i början av filmen  )      

Av erica - 12 april 2012 18:00

cup cakes..whatever..




måste hitta på nåt smarrigt till Belles kalas... nåt som SER gulligt flickigt ut  


såna kanske? i olika färger och olika söta strössel?


    



hello kitty cup cakes hade tösen velat ha... men nej, det lovar jag, såna kan inte jag göra!!

men flickigt söta är dom och hade varit perfekt till ett flick kalas! men...


funkar ju att bara smälta choklad och hälla på också...


ser ju prinsessiga ut  


       

Av erica - 11 april 2012 23:24

bra film, fick skratta många gånger och sånt gillas ju!!  


    

                

Av erica - 11 april 2012 22:26

gladagrodan.se hade många söta... 


bla. dessa


   




 


är Isabelle som behöver i nuläget, är så jävla trött på att skriva på alla kläder och så blir det så klumpigt det man skriver så man ser endå knappt vad det står...

valde iaf dom "zoo" dom högst upp...


så snart kommer 120 st på posten... får jag stryka, stryka, stryka!!  


dessa gillade jag åt Benjamin

(men han behöver ju inga just nu iaf)


 



såå pojkigt söta!!  


just nu sitter syrran hööööögt uppe i luften påväg till turkiet..

små avis e man ju... men hade inte kunnat va borta en vecka från barnen endå, hade längtat ihjäl mej, och då hade inte resan blivit rolig iaf...


Av erica - 11 april 2012 21:16

     

     

     

             

Av erica - 11 april 2012 16:16



tihi     

Av erica - 11 april 2012 01:20

kollar ju som sagt mellan varven... och nu igen har det kommit nytt mumsigt!!


 

borde ju va nya sånahär också... OM fjolårets inte passar...

troligen passar inte lill gubbens iaf...


söta lippisar


     

borde fråga vilken tösen skulle vilja ha...

(ok, den blåa är mera meningen åt lill gossen!)


denna är bara ett MÅSTE!! sååå söt!!


     

alla dessa skulle Belle garanterat vilja ha!!

hon älskar blommor, och att ha dom i håret tycker hon är extra fint  


denna på tulossa:


jättesöt denna med!

men är väl inget måste... tror jag...

 

fast egentligen är den ju helt perfekt till sommaren! hihi

    

Av erica - 10 april 2012 23:47

tänkte va snål... så det blev utprintade sniff inbjudningar! MEN vad passar nu inte bättre än det, tösen älskar ju sniff   



man borde anställa en clown eller nåt... slipper jag va en  

hahahaha!


har också ikväll packat 8!!! tradera paket, som gubben postar imån...

stackare som får leka postgubbe om dagarna också..

idag hade han också med sej tradera paket, men bara 4 st...  


Benjamins konstverk...hans allra första tavla  

han målade den i höstas, så är ju ett tag senn, men den kom upp på väggen typ förra veckan, därför jag kom på att fota den!

han har nu i efterhand vart och ritat på den ser jag... höm höm...

nåja, är ju hans egen så! fniss


har hittat en sak på hobby hall som jag skulle vilja ha...

vet inte egentligen varför jag skulle vilja ha den, men den är fin...på nåt sätt! 

skulle inte ha den som ett mini växthus (som det är meningen) utan skulle nog ha en ljusslinga i denna, och ha den som mysbelysning & fin inredningsdetalj...

MEN försöker ju att inte shoppa nåt extra... så...

har också hittat några coola skyltar  

ja tack!!  

denna är absolut bäst!!

vet dock inte vilken färg som är finast...

MEN som sagt, se men inte röra!!

vill dessutom ha TRÄ skyltar jag endå isåfall... så att...      

     

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards