Alla inlägg under april 2012

Av erica - 25 april 2012 20:13

me like!!! nu kan jag hålla bättre koll på mina rundor   



Av erica - 24 april 2012 23:36

LÄSKIG!!


  )

    

Av erica - 24 april 2012 23:10

Isabelle fick ju ett present kort av gambä fammo, så idag överraskade jag tösen med att berätta vi skulle åka till lindex efter vi hämtat henne från dagis... HENNES presentkort så hon fick handla vad hon ville... och eftersom dom inte hade den kjolen hon ville ha blev det "hår blommorna"    


   

dessa 3 och glitter armband köpte hon!

tyvärr hade dom inte den turkos/blåa blomman...

men bara jag hinner köpa den på nätet är det ok, men skulle ju inte bara vilja köpa den... utan gärna nåt annat också...   men man kunde ju åka in till stan och gå till lindex där och kolla... tösen har ju kvar pengar på sitt presentkort så mera lindex blir det ju iaf nån dag   


ÄNTLIGEN kom hattifnattarna muggen & primadonnans häst!! JEEJ  

som jag har väntat! hihi

barnen var också riktigt till sej... såklart  


     

Av erica - 23 april 2012 22:58

   


    

Av erica - 23 april 2012 22:45

har ja i mina ögon... kan inte eg fatta varför, för både jag & lill killen hade en "väldig" sovmorgon idag   


Isabelle & Mozart  


Benjamin älskar att stå och kolla in pappas lastbilen  


 


jag & syrran på "The Hunger Games" idag...  

vi var 4 st som såg filmen!! hehe


nu har vi varit på 3 filmer på 2 dagar, så nu ska vi lugna ner oss lite...

men fanns 3 filmer vi ville se ju, och ingen anledning att dra ut på det heller  


nu FUNDERAR vi om vi KANSKE ännu skulle åka och se titanic i 3D  

såg ju den förra veckan jag typ... haha

men älskar den filmen & i 3D har jag aldrig sett en film förut... meeen... kan nog va lika bra att bara skippa det...


    

      

Av erica - 23 april 2012 21:59

spännande film! sjuk, men bra!


   )

     

Av erica - 22 april 2012 23:29

har haft en helkväll med syrran   var på bio och kollade TVÅ filmer!! Mys! fast denna var nog en besvikelse...

 imån åker vi på en 3:e  


       

Av erica - 22 april 2012 23:26

en riktigt bra film!! rolig!


         

Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards