Direktlänk till inlägg 21 april 2011

natt bakning

Av erica - 21 april 2011 00:39

hinner man inte baka under dagen får man ta natten till hjälp! men nu har jag iaf bakat "strössel kakan" (mocca ruta men strössel på istället för kokos) och tösen kallar det strössel kaka  




skönt att barnen kan sova fast jag har vispat och bullrat  


     här sussar dom sååå gott så     


  bumbis   (RETRO lakan... me   retro!!) borde verkligen fota mitt riktigt riktigt 100% retro påslakan   love it!! 


var onödigt att fota belle närmare... för hon syntes inte under sin filt  


IDAG hämtade jag ut h&m paketet!!! JEEEEJ

det hann komma till kalaset! verkligen perfekt! så idag har hon prövat kalas kläderna...


   


 


 


sötnosen  


   


gose bebis  


nästa projekt nu är att KLIPPA BARNEN! snart ser dom ju inget så långt håret har växt på dom båda två igen... men ingen av dom gillar när man kommer med saxen    borde verkligen klippa bort Benjamins långa "bak hår" också... men det känns så lessamt... han har ju så fina lockar... nog får väl små pojkar ha långt hår? stora får ju  


hittade by the way nåt sååå sött på lindex online nu ikväll!!


  denna kommer jag ju inte kunna motstå då den kommer... v. 17   

men annars har jag ju inte handlat så himla mkt nu.... tycker jag! hihi


nej, om man skulle kolla sista dexter avsnittet nu på säsong 3 (slutade ju såååå spännande förra natten, men kunde bara inte va uppe "ett avsnitt till" så får bli idag... eller inatt... hoppas bara man orkar upp imån bitti då och ställa i ordning med KALAS!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards