Direktlänk till inlägg 1 april 2011

rubrik ?

Av erica - 1 april 2011 01:31

ÄNTLIGEN funkar bloggen så jag kan skriva... för här har jag nu suttit halva natten och väntat på det    nejdå...har haft massor att göra, fast det är natt... tvättar tex. en maskin än    måste börja försöka ta natten som hjälp när man int annars verkar hinna med allt som måste göras... så har jag just betalat räkningar...och sånt! mitt i natten... men funkar bra för mej det... men kan ju lova imån bitti kl 8 e jag inte så glad...!! MEN då brukar jag också sova då Benjamin sover på dagen, så där får jag ju ta igen lite sömn då... nu tänker nån kanske... jag kunde ju göra allt jag gör på natten medan han sover, men nej det går inte... han vaknar direkt en knappnål faller typ! funkar inte... har prövat det  

så för att killen verkligen ska få sova, sover jag med! (hans nattsömn är djupare dock!! )

då är jag ju förståss piggare på natten också... såklart!


idag var jag å lillebror efter tösen till dagis först närmare halv 4! efter det bar det av till stan igen! (menar var ju igår också)

var först till lindex & tog ut mitt (och fammos) lindex paket!! JEEJ!  

men sprang sanbbt ut från lindex igen så jag inte skulle börja kolla runt mej allt för mkt  

senn bar det av till stenhaga...(citymarket)  senn hem! 


fick också rolig post idag, Belles 2 tunikor/klänningar hade kommit!! hon var nöjd! tur var väl det  

fan jag skämmer bort mina barn... men jag var också bortskämd som liten, och INTE led jag!!! tyckte snarare rätt så mkt om det  

men har iaf inte idag heller köpt några barn kläder!!  när jag sa det åt mommo (min mamma) igår och idag svarade hon "OHO" så måste ju va rätt ovanligt! haha

försöker mitt bästa... men när det kommer nåt alldeles för sött emot är det svårt   


lite dagens bilder då... 


  här poserar man villt  


   

här prövar jag Benjamins bebis halare... i storlek 68  

tänkte lika bra att iaf pröva innan man städar bort den... passar annars men byxbena var aningen för korta  


   

och ÖVERALLT ska man och pilla också..trots för korta byxben  


jo så det är nog dax att städa bort halaren... och vänta på att syrran ska få nån bebis nångång! för just nu, ju vildare Benjamin blir...dag för dag   så känns det som 2 är helt tillräckligt  

MEN drömmen om 3 finns ju... så vem vet då Benjamin e 3 år kanske vi tänker på annat sätt!

återstår att se! 


nu pipade tvättmaskin... alltså e den färdig!


GO NATT!

 
 
Ingen bild

Maria

1 april 2011 08:38

Lindex har nog fått in mycket fint nu så jag håller med om att det är farligt att gå in dit:-) Jag var också dit igår och shoppade tractortröjor åt Oskar, gissa om killen blev lycklig? Hittade inte den med blå traktor i butiken så den beställde jag på nätet sen på kvällen... Åt Sofia vågade jag bara köpa enfärgat och randigt för hon har blivit så himla kräsen och det är lätt hänt att man kommer hem med något som är för barnsligt;-)

erica

1 april 2011 23:38

haha :) jo men sofia e ju 2 år äldre än Belle också nästan...nog gillade väl hon också bamse förut? fin fint med traktor tröjor!! =) borde man kanske köpa ;)

 
Ingen bild

Maria

4 april 2011 09:04

Jo, hon hade en hel del bamsekläder förr... om det då berodde på att jag eller hon gillar dem kan man ju undra;-) Helst skulle jag nog köpa dem ännu men de finns ju tyvärr inte i större än 122 heller så man får väl hitta nån ny favorit.. Hello Kitty går ju alltid hem. Men åt Oskar får jag ju fortsätta shoppa Bamse nåt år ännu:-)

erica

4 april 2011 23:33

tycker det är väldigt sällan jag hittar bamse i storlek 122... Isabelle har ju 116, men har börjat köpa 122 på allt förutom bamse som jag bara hittar i 116 som största! såg du den fina traktor tröjan jag köpt :) den skulle nog Oscar gilla =)

 
Ingen bild

Maria

6 april 2011 20:35

Jepp! såg nog den:-) Jag köpte en likadan fast den i blåa nyanser... och en av varje av de kortärmade med röd och blå traktor. Passar ju liksom perfekt då pappa har både en röd och en blå och Oskar älskar traktorer. Väntar bara på att få den blåa på posten:-)

erica

6 april 2011 22:18

kanske dom känner igen dej på lindex också? eller har du paketet att komma till piffi? jag hämtar ju alltid ut vid gw gallerian... och hinnerbara innanför dörren så tar hon fram mitt paket ;) haha! stammis ;)

 
Ingen bild

Maria

7 april 2011 08:29

haha... än så länge får jag nog vara anonym i butiken... och paketet hämtar jag vid piffi då jag ju jobbar där bredvid:-)

erica

7 april 2011 22:49

det är dyrare att ta paketet till posten ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards