Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

vi har julgran ännu

Av erica - 16 januari 2012 03:15

hehe   fy usch då egentligen... VISST älskar julen, men alltid när själva julafton har vart, skulle jag bara vilja städa bort ALLT! men, man måste väl tänka lite på barnen också...    

var typ runt trettondagen jag sa åt tösen "nej nu städar vi bort julgranen" ... "neeeeeeeeeeeeeeeeeeej" kom det till svar... så jag tänkte okej, jag flyttar på den, för i vardagsrummet vill jag INTE ha den mera! så less typ!!

satte den i sovrummet, så här firar vi full ju än!! haha


MEN det är ENDA jul vi har kvar... ja, förutom ute granen då  

men den stör ju inte mej... den stör bara andra   om nu nån blir störd vet jag inte men! hihi

här i sovrummet funkar granen bra som nattbelysning! och så syns den ju inte ut, vilket är POSITIVT! behöver ju inte folk tro vi är tokiga   huvudsaken vi VET att vi är det själva!! hahaha 


en dag efter dagis i veckan...            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards