Direktlänk till inlägg 27 september 2012

brevpapper och postis per ;)

Av erica - 27 september 2012 22:35

ja denna rubrik kommer säkert att locka massor med folk! HAHA ... NOT! nåja, då once more e ju inte jag ute efter att locka folk till min blogg heller... 


tänkte lägga in lite bilder på det jag köpt under dom senaste dagarna!   


   


     


allt detta är köpt av kira   


och lite postis per filmer från tradera är också köpta!! 


 

köp nu 45 kr!!


(denna kom hem redan igår, Benjamin har kollat den maaaaasssor med gånger redan!! hihi)


 

34 kr!!


TACK Bicca för att du vann denna till Benjamin!   

du är BÄST!!


 

denna vann jag idag!! 23 kr!

nu har kidsen nåt nytt att kolla igen! Ja, även Isabelle kollar postis per   

men hon kan däremot inte kolla dom om och om igen som Benjamin kan   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica - 24 september 2014 19:43


snart 300!! tyvärr har instagram & pinterest tagit all min "extra tid" så orkar inte med bloggen just nu... typ instagram är ju min nya "blogg" ...

Av erica - 21 september 2014 21:47


wohoo !!

Av erica - 16 september 2014 18:10


Av erica - 12 september 2014 07:43


Av erica - 9 september 2014 07:19


Ovido - Quiz & Flashcards