Alla inlägg under juni 2013

Av erica - 3 juni 2013 01:36

Har sovit sååå dåligt dom senaste nätterna, vaknar när jag drömmer nåt skumt typ!!? suck

så jag somnade ju ikväll då... så nu e ju jag PIGG som fan...

sitter och skriver brev... har det super mysigt här i sängen med mina brev   


Nu har vi fixat färdigt i vardagsrummet, så nu får soffan komma... 

och bara för det nu, så kommer den inte komma på 2 veckor än   

nåja, ingen fara, har bättre rum att dansa just dance på wii då   


 

BRA med dansrum!!   


snart ska ni se detta golvet är modernt igen   



Av erica - 2 juni 2013 02:33

Ja vad har vi gjort idag...?! är nog inte mycket det...

har plockat in lite tvätt i skåparna...that´s about it   har varit såååå jävla slö idag alltså...


På kvällen en 8 tiden åkte gubben & Micki med dom röda sofforna till mommo, så nu är vi helt utan soffa!!

Får se hur länge vi ännu behöver vänta på vår nya! dom sa den kommer om 4-6 veckor... har gått 4 nu!

LIKA bra att göra oss av med dom röda sofforna NU , IFALL OM lixom... Masku gubbarna hade ju inte rymts in med den nya annars...

får ju hoppas att vi får hem den, denna veckan, men om inte... ingen panik, tippar vi gör mer om vi inte har nån soffa att slöa i   


senare på kvällen började det ÅSKA!!

var en rutt och körde så jag fick filma lite    jag är tokig, jag VET! men älskar oväder av alla de slag!


 

hade ju såklart med Ronja också, hon skulle nog annars varit LIVRÄDD ensam hemma!


 

Busis   


 

tröttmössan har somnat på Ronja   



Av erica - 1 juni 2013 01:39

Idag har alla runtomkring mej käkat godis, men INTE jag!   stolt  


idag var jag efter Isabelle SISTA dagen från dagis... NÅNSIN! så nu har hon SOMMARLOV!!!   

kändes lite lessamt faktiskt... inte att ha sommarlov, utan att hon aldrig kommer gå på dagis igen...


efter att jag hämtat henne från dagis åkte vi till stan, köpte en födelsedags present till Wilma som har kalas på måndag! leke lite i lekparken, men det var såååå VARMT    så kidsen var rätt nöjda att åka hem faktiskt...


 

  


 

  


efter att vi hade kommit hem så började det REGNA! nästan så man blev glad... är ju sååå torrt!!

(kom tyvärr bara en skur...)


 

REGN   


 

vissa älskar regn mer än andra   



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards