Alla inlägg under juni 2013

Av erica - 5 juni 2013 02:05

Av erica - 5 juni 2013 02:02

ROLIG FILM!! 


 

      (  )


Av erica - 5 juni 2013 01:11

sitter och diggar till ERIC SAADE (med hörlurarna på)

FÄN VA GÖTT! har varit en helt extremt jobbig dag med kidsen idag... dom har varit GALNA!!!!!

  

så är EXTREMT skönt att bara "vara" nu........aaaaaaaaaaaaah   


 

GULLUNGE!!


 

SOFFAN KOM IDAG!!!!!       


så vi behövde inte vara så länge utan! NAJS!!


 

GULLUNGE!!!


 

min lilla brandman   


(på tal om brandmän...var en RIKTIG hit idag, för att kolla brandsäkerheten...tror jag han sa   )


 

SOFFAN!!!

LOVE IT!!

  


 

ja, nu ryms vi ialla fall   


 

tavlan fick flytta dit... ja, och lampan!


 

lite småsur brandman?   


 

gillar ju inte blommor, men när äppelträdet blommar ÄR DET SOMMAR!!

och det gillas!!


 

detta kom från homeenter idag   

har TYVÄRR inte hunnit spela dom än... 


 

detta köpte jag på bokhandeln idag!

+ neon rosa kuvert!


IDAG har jag bokat kryssningen till Tallinn! YEEEY!


Av erica - 4 juni 2013 14:12


 

från Marilyn / Canada



Av erica - 4 juni 2013 02:37


 


 

swap till Jackalyn / Tasmanien


 

swap till Cindi / Hawaii



Av erica - 4 juni 2013 02:17

första RIKTIGA sommarlovs dagen idag!! 

vi har varit till stan, så jag fått shoppa loss lite Vasa/Finland kort   


 

köpte dessa för swap!!

  


kl 18 ikväll var det dax för Wilmas 7-års kalas för Belle


 


 


och medan Isabelle var på kalas hann jag med en powerwalk med stavarna!

(hade dock sååå ONT i etta benet så hade verkligen problem att gå fort men jag är ju BRA på att plåga mej själv....   )


 

  


 

  


 

  


 

  


Satte ut mommos soffa på findit nu ikväll & 10 min senare var den såld! Satte bra med lite klirr i kassan   

(jag GAV ju våra röda soffor åt henne, så vi fick ta pengarna för hennes soffa om vi sålde den då)


HOPPAS bara dom kommer och hämtar soffan imorgon nu... som är i ISABELLES rum (hon HATAR det) så vi slipper den!!!

Jävla soffor i överflöd typ   


Av erica - 3 juni 2013 20:08


 

från Eyglo / Island


 

från Megan / Australien



Av erica - 3 juni 2013 03:20


 


 


 


nu är det nog dax att ta natten   


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards