Alla inlägg den 21 juni 2013

Av erica - 21 juni 2013 01:40

Kan inte bestämma mej om jag ska tillåta mej själv att äta nåt gott eller inte då det är midsommar...!!

är nog lixom sugen nu på nåt litet gott...    men vet tilika att det inte är värt det!

Får se hur jag gör imån!


 

har regnat idag...och då ser man av frassen betydligt mer   


 

och det bästa är att vi knappt märker av nån allergi med Benjamin alls nu!!!


 

har varit på shopping idag! (hur annars)

och jag som inte gillar blommor har KÖPT BLOMMOR   

men tycker det är snyggt att ha LITE iaf... och vid lekstugan, så nu har jag 2 såna här lådor på terassen vid lekstugan   

Lådorna och blommorna inköpta idag! 

Gubben såg ut som ett ? när jag kom hem med BLOMMOR   


 

denna kunde jag inte heller låta bli!!! ÄR JU MUMIN!! och NY mugg, har inte ens sett den förut, så kunde inte ta chansen att den skulle ta slut överallt lixom...     

finns 2 andra mumin emalj muggar som jag vill ha...med våld... snart snaaart   


 

Gubben har skumma saker för sej... en hem fixad barometer   

som skumt nog verkar den funka också!!! 

Ja huhu   



Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards