Alla inlägg den 24 juni 2013

Av erica - 24 juni 2013 22:41

Träffade syrran vid loppiset 12 , vi har loppis bord nu! Värsta är att jag knappt orkat söka igenom våra loppis saker... suck!! Får försöka hinna föra dit nåt till onsdagen då...


sedan, var det WASALANDIA!!! 

Är nog tungt att vara där... egentligen   

har alltid huvudvärk när man kommer därifrån och känner mej lite små "skum" säkert pga att jag åker karuseller, fast jag blir snurrig/börjar må illa... mår ju inte "spy" men blir lite små snurrig...

Idag fick vi också våra säsong kort! haha


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

mommo & Belle äter glass


 

nöjd efter glassen   


 


 


 

baj baj Wasalandia för idag   




Av erica - 24 juni 2013 20:49


 

från Claudia / Holland


 

från Athanasia / Grekland


 

 swap från Danielle 


 

swap från Jackalyn


 

swap från Elisabeth



Av erica - 24 juni 2013 02:43


 


 


 


 


 


 

Till Eike i Tyskland


 

Till Ina i Tyskland


 

detta kortet åker till Hong Kong


 

Till Elisabeth i Norge


 

detta kortet åker till Brasilien


 


 

dessa 2 kort åker till Singapore







Av erica - 24 juni 2013 02:31

vad har man gjort idag... varit och cyklat... cyklat med Ronja... varit ut på prommis...   

är mkt motion i mitt liv just nu, men jag trivs bra med det! 

Annars har vi bara varit hemma idag, mommo har varit här, mest ute med kidsen & jag har passat på att skriva brev & kort... PUST! fick massor gjort!!


 


Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards