Alla inlägg under maj 2013

Av erica - 2 maj 2013 02:12


 


 

Till Bessi i Alaska   


 


 

(LEP member)


Fick finally nya scannern att funka, så nu kan jag scanna in allt istället!!

ÄNTLIGEN!!! 


Av erica - 2 maj 2013 01:20

Bara kunde INTE hålla mej, så jag köpte den dyra byrån...med stjärnor på!   


 

FRÄCK eller hur?? TYYP!!   

Gubben inte lika glad... pga att den var dyr... men annars gillar han nog allt jag köper   

typ...


köpte också en matchande matta... och lykta... uups...


 

   

åååh så fina saker!!!   


över till nåt annat som också är fint, men inte lika fint   


allt detta kom med posten i tisdags, har bara inte "orkat" lägga in det på bloggen än...   


 

från janetstore & cute stationery   


nu har jag och gubben (eller egentligen var det HAN som kom på idén allra först!)

kommit fram till att vi ska TROLIGEN fixa en ny soffa på lastpallar!   

Låter väl intressant? 


   


SÅ HÄRLIGA!!! jag säger bara W O W!!

och VILL HA   


 

Sandlåde premiär på självaste 1 MAJ!   

vi skippar torget numera... är 2:a året vi INTE varit dit... den traditionen (att åka till 1:a maj torget) kommer jag INTE att ha till mina barn... känner bara att det inte är min grej! vi köper ballonger före 1 maj! punkt.

och kan lova vi hade det mycket trevligare ute på gården än att frysa på det iskalla 1:a maj toget i Vasa   


 

ny sand i sandlådan & sandlådan flyttad till en mycket bättre plats!

Alla nöjda!


 

soligare på denna plats också! var väldigt kallt i skuggan där vi hade sandlådan förut...


 

sötis  


 

värsta innehunden till och med NJÖT ute i solen... *fniss*


 

sötisar myser   


 

lovade ju en bild med min nya mössa... 

bilden är ju dock inte den bästa!! har ett stort SJUKT sår under näsan också...

vinterhalsduken på, när jag fortfarande är äckligt förkyld!

TVI...


hoppas alla hade en bra 1:a maj!





Av erica - 1 maj 2013 04:26

Kom mej ÄNTLIGEN för att beställa nya mössor till mina små kids!!! (var en på findit som fixade dessa)

syrran har också köpt av henne! sådär by the way...   

vi blev iaf JÄTTENÖJDA!!

även JAG köpte en mössa, men har inget kort på mej med mössan på, får försöka fixa det imån   


 

första dagen ute på... ja evigheter känns det som!!


 

    mina 2 hjärtan   


 

    


 

    


 

    


 

  


 

  


Av erica - 1 maj 2013 04:08

Idag hittade jag 2 brev i låddan! 


 

från Marilyn / Canada


 

från Anne Mette / Danmark




Presentation


33 åring ung kvinna, hemma mamma på heltid. Barn Isabelle 8 år & Benjamin 4 år

mY dArLiNgS

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

League of Extraordinary Penpals

Ovido - Quiz & Flashcards